اختتامیه مسابقات قرآن مسجد حکم‌آباد تبریز برگزار شد + عکس
کد خبر: 4209701
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸

اختتامیه مسابقات قرآن مسجد حکم‌آباد تبریز برگزار شد + عکس

مراسم اختتامیه بیست‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن کریم مسجد جامع حکم آباد تبریز، دوشنبه، 20 فروردین ماه با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

مسابقات قرآن، مسجد حکم‌آباد تبریز

به گزارش ایکنا از آذربابجان‌شرقی، مراسم اختتامیه بیست‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن کریم مسجد جامع حکم آباد تبریز، دوشنبه، 20 فروردین‌ماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، یعقوب هوشیار، شهردار تبریز و یونس فاتح فرماندار تبریز برگزار شد. ‌

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، در این مراسم، با اشاره به اینکه فهم، قرائت و عمل قرآن وظیفه مسلمانان‌ است، گفت: عزت بی‌ذلت، غنای بی‌فقر، علم بی‌جهل و حیات بی‌موت از بهره‌های قرائت قرآن است.

وی با اشاره به اینکه قرآن کتاب هدایت است و ما نباید از آن فاصله بگیریم، افزود، باید تمامی فضاهای کشور اعم از مدارس، ادارات و محافل و .. فضای قرآنی باشد.

آل‌هاشم، به حرکت در مسیر ائمه اطهار اشاره و تأکید کرد: اذان در مساجد شهر به صورت زنده از بلندگو پخش شود. فضای حاکم بر کشور، فضای قرآنی هست ولی باید بدانیم چقدر توانسته‌ایم به وظیفه خود در ارتقای این مهم حرکت کنیم.

انتهای پیام
captcha