جمع‌آوری ۱۴ میلیارد ریال زکات فطریه در خراسان‌شمالی
کد خبر: 4210113
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲

جمع‌آوری ۱۴ میلیارد ریال زکات فطریه در خراسان‌شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی از جمع‌آوری ۱۴ میلیارد و ۳۵۵ میلیون ریال در قالب فطریه و کفارات در پایگاه جمع‌آوری فطریه و مراکز نیکوکاری در استان خبر داد.

جمع آوری ۱۴ میلیارد ریال زکات فطریه در خراسان‌شمالیمجید الهی‌راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌‌شمالی اظهار کرد: نخستین مرحله زکات فطریه جمع‌آوری شده در همان روز عید فطر به حساب خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد واریز شد. 

وی با بیان اینکه یک‌هزار و ۵۷ پایگاه در سطح استان خراسان شمالی فطریه و کفاره مردم مؤمن و خداجوی را جمع آوری می‌کنند، گفت: تا به امروز،مبلغ ۱۴ میلیارد و ۳۵۵ میلیون ریال درقالب فطریه وکفارات در پایگاه جمع آوری فطریه و مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

الهی‌راد با اشاره به اینکه بخشی از این مبالغ به حساب بیماران زمین گیر و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد واریز خواهد شد، افزود: در مراحل بعدی پس از دریافت وجوهات مردمی، بحساب نیازمندان با اولویت ایتام ، واری می‌شود.

وی با اشاره به طرح نانینو در تمامی دستگاه‌های کارتخوان نانوایی‌های دولتی سطح استان،گفت: هم‌استانی‌ها مبلغی بالغ بر ۵۸۰ میلیون ریال فطره از طریق دستگاهای کارت‌خوان نانوایی‌ها پرداخت کردند.‌

انتهای پیام
captcha