مراقب امواج و ظرفیت‌های انقلاب باشیم
کد خبر: 4210222
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۳
آیت‌الله اعرافی:

مراقب امواج و ظرفیت‌های انقلاب باشیم

مدیر حوزه‌های علمیه با بیان اینکه همه ما باید در درون، جبهه مستحکمی باشیم تا این امواج و ظرفیت‌های انقلاب خاموش نشود، گفت: خون شهدای معظم و ایستادگی خانواده معظم شهدا به‌عنوان پرچمداران جبهه حق علیه باطل تا سرنگونی رژیم‌های مستکبر و کودک‌کش، ثابت‌قدم و استوار خواهد بود.

آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیهبه گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه، شامگاه شنبه، ۲۵ فروردین‌ماه با حضور در منزل پاسدار شهید محسن صداقت، شهادت این مستشار نظامی ایرانی در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی را به خانواده وی تسلیت گفت.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های انقلاب اسلامی در جهان بسیار زیاد است، تصریح کرد: برای مثال محور مقاومت در جهان غوغا به پا کرده و این تنها نقطه‌ای از ظرفیت‌های بی‌پایان انقلاب اسلامی است.

مدیر حوزه‌های علمیه گفت: شهادت فرزندان این مرز و بوم سخت است ولی این خون‌های پاک به‌ویژه شهدای حادثه تروریستی دمشق، مبدأ تحولات بزرگی می‌شود. 

اعرافی با بیان اینکه همه ما باید در درون، جبهه مستحکمی باشیم تا این امواج و ظرفیت‌های انقلاب خاموش نشود، اضافه کرد: خون شهدای معظم و ایستادگی خانواده معظم شهدا به‌عنوان پرچمداران جبهه حق علیه باطل تا سرنگونی رژیم‌های مستکبر و کودک‌کش، ثابت‌قدم و استوار خواهد بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین صداقت (پدر شهید) گفت: نهاد روحانیت در همه جا پرچمدار ایثار و مقاومت، همچنین فرهنگ و اندیشه است، خون همین شهداست که اسلام، تشیع و انقلاب را مستحکم کرده و ریشه‌های آن را در عالم آبیاری کرده است.

در پایان این دیدار، آیت‌الله اعرافی با اهدای یک جلد کلام‌الله مجید و تابلوی تمثال امامین انقلاب از پدر شهید صداقت تقدیر کرد.

انتهای پیام
captcha