برگزیدگان جشنواره سراسری «نوگلان مؤذن» معرفی شدند + اسامی
کد خبر: 4210233
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲
در چهارمحال‌وبختیاری

برگزیدگان جشنواره سراسری «نوگلان مؤذن» معرفی شدند + اسامی

مسئول ستاد اقامه نماز چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به استقبال خوب خانواده‌های استان از جشنواره سراسری اذان «نوگلان مؤذن»، از اعلام اسامی حدود ۳۰ نوجوان برگزیده این جشنواره خبر داد.

جشنواره نوگلان موذن

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کریمی، مسئول ستاد اقامه نماز چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به اینکه فراخوان آثار برای جشنواره سراسری اذان «نوگلان مؤذن» در استان هم‌زمان با سراسر کشور در دی‌ماه سال گذشته اعلام شد، اظهار کرد: این جشنواره معنوی با یک مرحله تمدید تا فروردین‌ماه سال جاری ادامه یافت. 

کریمی افزود: این برنامه ابتکاری استان در حوزه نماز ویژه کودکان ۱۰ تا ۱۳ سال طراحی شده است و از ظرفیت این کودکان برای ترویج اذان حلقومی استفاده می‌شود که خوشبختانه با استقبال ستاد اقامه نماز کشور نیز مواجه و با میزبانی استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ایجاد بستر مناسب برای رشد و تعالی کودک و نوجوان در حوزه اقامه اذان، معرفی مؤذنان خردسال و ایجاد زمینه رشد آنان، تجلیل از مؤذنان برتر خردسال کشور، ایجاد فضای شور و شعف معنوی در بین کودکان سراسر کشور، شناسایی ظرفیت عظیم کودکان در آموزه‌های دینی و اذان و تشکیل بانک اطلاعات مؤذنان خردسال کشور از جمله اهداف تعریف شده برای این جشنواره است.

کریمی با قدردانی از خانواده‌های هم‌استانی و استقبال خوب از جشنواره نوگلان مؤذن، ادامه داد: پس از ارزیابی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، حدود ۳۰ نفر حائز امتیاز حدنصاب و برگزیده شدند که با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی از آنان تجلیل می‌شود. همچنین آثار برتر برای پخش از رسانه ملی در اختیار شبکه پویا قرار می‌گیرد.

برای مشاهده اسامی برگزیدگان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام
captcha