رژیم صهیونیستی سیلی جانانه‌ای از ایران خورد
کد خبر: 4210334
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹

رژیم صهیونیستی سیلی جانانه‌ای از ایران خورد

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی سیلی جانانه‌ای از ایران خورد گفت: اقدامی نظیر حمله دیشب به رژیم صهیونیستی، هم از نظر نظامی بزرگ و عظیم است هم از نظر شجاعت و استقامت و ایستاگی و اگر کسی تحلیل کند، تأمل برانگیز است. 

دیدار امام جمعه یزد با فرمانده سپاهبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، امروز، 26 فروردین ماه در دیدار با سردار زارع‌کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان ضمن تشکر و قدردانی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رزمندگان ما همواره در همه جبهه‌ها مقاوم ایستاده‌اند و با توکل به خدا اجازه تعدی به دشمنان نداده‌اند. 
 
امام جمعه یزد با اشاره به خاطرات رزمندگان در دوران دفاع مقدس بیان کرد: گاه ماه‌ها و روزها برای شناسایی و فتح یک هدف برنامه ریزی می‌شد اما همینکه متوجه می‌شدند در آن نزدیکی‌ها مدرسه وجود دارد یا مردم سکونت دارند، عملیات ادامه پیدا نمی‌کرد. 
 
وی تصریح کرد: شب گذشته نیز حملات مطلقاً به مدارس، بیمارستان‌ها و مراکز عمومی انجام نشد و برخلاف صهیونیست‌ها که کودک‌کشی پیشه و مرام آنهاست، رزمندگان ما فقط مراکز نظامی را هدف قرار دادند. 
 
آیت‌الله ناصری با بیان اینکه چند کشور در عملیات دیشب به اسرائیل کمک کردند تا پهپادهای ما را ردگیری و منهدم کنند، ادامه داد: هیچ یک از آنها نتوانستند کاری انجام دهند و ایران، سیلی جانانه‌ای به گوش رژیم صهیونیستی زد. اقدامات ایران حساب شده است و بر همین اساس است که امروز گنبد پوشالی اسرائیل کارایی ندارد. 
 
وی با دعا برای طول عمر و عزت رهبر معظم انقلاب و رزمندگان اسلام عنوان کرد: باید به صهیونیست‌ها سیلی می‌زدیم و خدا را شاکر هستیم که این اقدام با موفقیت انجام شد. 
 
امام جمعه یزد با اشاره به آیه شریفه «واَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّة» اظهار کرد: این آیه حکمتی دارد؛ این آیه دستور جنگ نمی‌دهد بلکه دستور آمادگی می‌دهد بنابراین باید هیمنه داشته باشیم تا دشمن از آن بهراسد. 
 
وی با تأکید بر اینکه نیت پاک رزمندگان و توکل آنها ما را سرمنزل مقصود می‌رساند، افزود: امام همواره می‌فرمودند که انقلاب صاحب دارد و صاحب این انقلاب، آن را حفظ می‌کند و این حرف اطمینان خاطری داده که کارها را پیش می‌برد. 
 
آیت الله ناصری با بیان اینکه خیلی‌ها نمی‌خواهند باور کنند و خود را به نفهمی و نادانی می‌زنند اما تلاش‌های بسیاری در این نظام و انقلاب صورت گرفته است، افزود: حرکت و اقدامات سردار سلیمانی تمام توطئه‌های دشمن با سرمایه گذاری‌های بسیار را به باد فنا داد. 
 
وی یادآور شد: اقدامی نظیر حمله دیشب به رژیم صهیونیستی، هم از نظر نظامی بزرگ و عظیم است هم از نظر شجاعت و استقامت و ایستاگی و اگر کسی تحلیل کند، تأمل برانگیز است. 
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: اطمینان داشته باشید که امام زمان(عج) پشت سر ملت اسلامی ما است تا در مسیر خدا و یاری دین خدا باشیم و باید مراقب باشیم که زرق و برق‌های دنیا ما را منحرف نکند و پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن بسپاریم.
انتهای پیام
captcha