اجتماع مردم کرمان در حمایت از عملیات «وعده صادق» + عکس
کد خبر: 4210429
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹

اجتماع مردم کرمان در حمایت از عملیات «وعده صادق» + عکس

مردم پایتخت مقاومت جهان اسلام در حمایت از اقدام موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل عصر امروز، ۲۶ فروردین‌ماه در گلزار شهدای کرمان اجتماع کردند.

اجتماع مردم کرمان در حمایت از پاسخ سپاه به جنایات اسرائیلبه گزارش ایکنا از کرمان، مردم پایتخت مقاومت جهان اسلام به‌منظور حمایت از اقدام موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل و عملیات «وعده صادق»، عصر امروز، ۲۶ فروردین‌ماه با حضور در گلزار شهدای کرمان و از جوار مزار سیدالشهدای جبهه مقاومت فریاد «حیدر حیدر»، «مرگ بر اسرائیل»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»، «فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است»، «الله اکبر» و... سر دادند.

حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم با بیان اینکه عملیات «وعده صادق» پاسخ به بخشی از جنایت‌های رژیم صهیونیستی و نه همه جنایات او بود، گفت: خطای رژیم خبیث در حمله به مستشاران نظامی ایران و شهادت جمعی از آنها، به منزله حمله به خاک جمهوری اسلامی بود و رهبر معظم انقلاب وعده تنبیهی متناسب با این خطا را دادند که البته عملیات انجام شده بیش از انتظار بود.

وی با تأکید بر اینکه پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی، کودک‌کشی، بمباران بیمارستان‌های غزه و... از سوی مردم غزه داده می‌شود و عملیات سپاه، فقط سیلی نسبت به خطایی بود که نسبت به ملت ایران مرتکب شدند، افزود: این عملیات کمان الهی بود که رژیم را نشانه گرفت و موشک‌ها و پهپادهای الهی به دست قدرتمند جنود الهی، سپاه غیور و نیروهای مسلح ما شلیک شد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری خطاب به دولت‌های اسلامی با بیان اینکه تنها راه عزت همان است که قرآن می‌گوید و اگر می‌خواهید از ذلت، واماندگی و وابستگی نجات یابید دستور قرآن را اجرا کنید، اظهار کرد: نتایج این حملات مفید و مؤثر بوده و از بین رفتن قدرت بازدارندگی رژیم را به تمام و کمال اثبات کرد و جان تازه‌ای به همه دلبستگان آزادی فلسطین و مدافع آزادی قدس شریف بخشید.

 

انتهای پیام
captcha