پرداخت بیش از 6 میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه از سوی صندوق امداد ولایت
کد خبر: 4210616
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
در آمل

پرداخت بیش از 6 میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه از سوی صندوق امداد ولایت

سرپرست اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل گفت: در سال ۱۴۰۲ مبلغ شش میلیارد و 629 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه با اقساط ۳۶ تا ۶۰ ماه از محل صندوق امداد ولایت این اداره به نیازمندان پرداخت شده است. 

فریبرز نیکوکار سرپرست کمیته امداد شهرستان  آملبه گزارش ایکنا، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد مازندران، فریبرز نیکوکار، سرپرست اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل گفت: در سال ۱۴۰۲ به ۴۱۳ نفر از مددجویان و نیازمندان شهرستان آمل مبلغ شش میلیارد و 629 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه با اقساط ۳۶ تا ۶۰ ماه از محل صندوق امداد ولایت اداره آمل پرداخت شده است. 

وی افزود: وام‌های پرداختی در زمینه کمک به اشتغال، درمان، تعمیر و ودیعه مسکن، تحصیل، تهیه لوازم منزل، خرید جهیزیه و پرداخت بدهی پرداخت شده است. 

نیکوکار تصریح کرد: با توجه به قرض‌الحسنه بودن وام‌های این صندوق و کارمزد ناچیز و ضمانت آسان و محدودیت منابع، کمیته امداد جهت افزایش خدمت و کاهش صف انتظار نیازمندان از مساعدت خیرین در این زمینه استفاده می‌کند.

وی با تشکر از حمایت‌های خیرین نیک‌اندیش گفت: خیرین به دو صورت می‌توانند در این امر مشارکت کنند که روش اول کمک بلاعوض به صندوق در قالب قرض ماندگار و روش دوم سپرده گذاری و عقد قرارداد دو ساله با صندوق است که اصل سرمایه پس از پایان قرار داد به فرد سپرده‌گذار برگردانده می‌شود.

سرپرست کمیته امداد آمل بیان کرد: در صورت کمک بلاعوض خیرین به این صندوق معادل سه برابر کمک خیرین اعتبارات هم‌افزایی از مرکز در اختیار این اداره قرار می‌گیرد. 

وی گفت: در شهرستان آمل شش هزار و 900 خانوار مددجو تحت حمایت هستند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام
captcha