حضور افراد دغدغه‌مند در مسیر توسعه پایدار شهر ضروری است
کد خبر: 4210780
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹
نماینده ولی فقیه در گلستان:

حضور افراد دغدغه‌مند در مسیر توسعه پایدار شهر ضروری است

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی حضور سرمایه‌گذاران، خیرین، فعالان فرهنگی و اجتماعی برای توسعه پایدار شهرستان را امری ضروری خواند و گفت: افراد دغدغه‌مندی که از مسیر قانونمند و صحیح در جهت ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری تلاش می‌کنند باید مورد حمایت قرار بگیرند.

آیت‌الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، جمعی از فعالان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، مذهبی و سیاسی شهرستان گرگان امروز، 28 فروردین ماه با نماینده ولی فقیه در گلستان دیدار کردند.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه استان گلستان یکی از استان‌های دارای ظرفیت در حوزه‌های مختلف است، گفت: علی‌رغم تلاش‌های متعدد تا به امروز نتوانسته‌ایم در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، گردشگری و ... به آنچه که مدنظر است، برسیم.

نماینده ولی فقیه در گلستان با تأکید بر اینکه برای توسعه پایدار استان، همه افراد باید دغدغه داشته و در این راستا پای کار بیایند، اظهار کرد: حل بسیاری از مشکلات استان، علاوه بر پیگیری ویژه و شبانه‌روزی مسئولان، نیازمند مطالبه‌گری فعالان حوزه‌های مختلف، تلاش کنشگران غیردولتی در جهت ایجاد همگرایی و ... است.

آیت‌الله نورمفیدی با اشاره به اینکه بی‌تفاوتی در قبال خاستگاه توسط افراد نخبه هر جامعه و کنشگران غیردولتی، می‌تواند سبب کندی مسیر پیشرفت هر منطقه شود، گفت: باید افرادی که از مسیر قانونمند و صحیح در جهت ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری تلاش می‌کنند مورد حمایت قرار گرفته و از اعمال حب و بغض‌های شخصی در مورد آنان خودداری کرد.

وی حضور سرمایه‌گذاران، خیرین، فعالان فرهنگی و اجتماعی برای توسعه پایدار شهرستان را امری ضروری خواند و گفت: گرگان دارای سبقه تاریخی، فرهنگی، اجتماعی و ... درخشانی بوده و برای ارتقا آن باید همه ظرفیت‌ها به میدان بیایند.

انتهای پیام
captcha