رفتارهای دوگانه غربی‌ها برای جهان نمایان‌تر شده است
کد خبر: 4211277
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶
امام جمعه اهل سنت بندرعباس:

رفتارهای دوگانه غربی‌ها برای جهان نمایان‌تر شده است

شیخ یوسف جمالی گفت: رفتارهای دوگانه و بی‌اعتنایی به جان باختن ۳۳ هزار نفر در غزه، منطق و رفتار غربی‌ها را نمایان‌تر کرد.

شیخ یوسف جمالی، امام جمعه اهل سنت بندرعباسبه گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط‌ عمومی دفتر امام جمعه اهل سنت بندرعباس، شیخ یوسف جمالی، امام جمعه اهل سنت بندرعباس، امروز، ۳۱ فروردین‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه رفتارهای دوگانه و بی‌اعتنایی به جان باختن ۳۳ هزار نفر در غزه، منطق و رفتار غربی‌ها را نمایان‌تر کرد، اظهار کرد: غرب در قبال جان باختن ۳۳ هزار نفر در غزه سکوت و آن را دفاع مشروع می‌خواند، اما زمانی که شش نفر از نیروهای آشپزخانه جهانی توسط صهیونیست‌ها جان باختند، موضع گرفتند و آن را محکوم کردند و این نشان داد که آنها علی‌رغم آنچه مطرح می‌کنند، اعتقاد ندارد و صرفاً زمانی که خودشان و نیروهای‌شان مورد آسیب قرار می‌گیرند، موضع‌گیری می‌کنند و رفتار اسرائیل در قبال مردم غزه و ایران را دفاع مشروع می‌دانند.

وی با بیان اینکه ما از جان باختن نیروهای آشپزخانه جهانی متأثر شدیم، افزود: این حادثه ضمن اینکه ذات صهیونیست‌ها را به همه روشن کرد، رفتار دوگانه غرب و منطق پوشالی آنها را نیز برای مردم نشان داد. دوگانگی رفتار غرب در قبال حمله صهیونیست‌ها به سفارت ایران در سوریه و تلافی این حمله از سوی ایران نیز نمونه دیگری از منطق پوشالی آنهاست.

امام جمعه اهل سنت بندرعباس بیان کرد: ذات اسرائیل اشغالگری است و بیش از هفت دهه است که زندگی مردم فلسطین را مورد هدف قرار داده و در حال از بین بردن است.

 جمالی همچنین در حاشیه برپایی نماز جمعه با اشاره به سخنان پیش از خطبه رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، مقوله سلامت را مهم ارزیابی کرد و از خیرین و مردم استان خواست در این زمینه با علوم پزشکی مشارکت کنند تا شرایط بهداشت و درمان رو به توسعه باشد.

انتهای پیام
captcha