ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان آغاز شد
کد خبر: 4211384
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱

ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان آغاز شد

معاون آموزشی مدیریت حوزه علمیه خواهران همدان از آغاز ثبت‌نام حوزه‌های علمیه استان خبر داد و گفت: ثبت‌نام از امروز آغاز شده و تا 20 تیرماه ادامه دارد، این پذیرش در سطوح ۲، ۳ و ۴ انجام می‌شود.

راضیه عظیمی‌فر، معاون آموزشی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدانراضیه عظیمی‌فر، معاون آموزشی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از آغاز ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران استان از امروز اول اردیبهشت‌ماه خبر داد و اظهار کرد: حوزه علمیه خواهران از بین بانوان علاقه‌مند با مدرک دیپلم و بالاتر، در سطح ۲ معادل کارشناسی، سطح ۳ معادل کارشناسی ارشد و سطح ۴ معادل مقطع دکتری طلبه می‌پذیرد که ظرفیت پذیرش ۳۰۰ نفر است.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند تا 20 تیرماه به‌صورت حضوری به محل مدارس سراسر استان مراجعه کرده و یا در وبگاه اینترنتی www.whc.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

عظیمی‌فر با اشاره به اینکه آزمون به‌صورت حضوری برگزار می‌شود، بیان کرد: آزمون شرکت‌کنندگان 31 تیرماه سال‌جاری برگزار می‌شود و سپس پذیرفته شدگان با انجام مصاحبه و تأیید به عنوان طلبه پذیرفته می‌شوند.

معاون آموزشی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان تعداد کل طلبه‌های خانم در سطوح مختلف را 904 نفر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر 12 مدرسه در استان ویژه بانوان فعال است.

انتهای پیام
captcha