وحدت بین مردم و انقلاب شرط اساسی پیشرفت و توسعه کشور است
کد خبر: 4211659
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

وحدت بین مردم و انقلاب شرط اساسی پیشرفت و توسعه کشور است

سردار امان‌الله گشتاسپی گفت: لازمه پیشرفت در کشور و بالطبع در استان کردستان وحدت و انسجام بین مردم و انقلاب است که به لطف خداوند این وحدت و انسجام بین مردم و مسئولان برای عزت و سربلندی این انقلاب هر روز بیشتر از گذشته به چشم می‌خورد.

امان‌الله گشتاسپی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان

سردار امان‌الله گشتاسپی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، با گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل گفت: یکی از نعمات خداوند متعال در طول تاریخ ایران، ظهور انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و حضور همیشه در صحنه مردم شهیدپرور ما بود.

وی با اشاره به اینکه با شکل‌گیری انقلاب اسلامی بساط ظلم، جور، استبداد و دنیا استکبار در کشور ما رخت بربست، افزود: با پیروزی انقلاب، تعالیم اسلامی، قرآنی و ارزش‌های دینی و الهی بر کشور ما حاکم شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان بیان کرد: دشمنان نظام مقدس انقلاب اسلامی از همان ابتدا انقلاب نوپای جمهوری اسلامی را در تضاد با منافع خود در منطقه می‌دیدند لذا تهدید‌های آنان  از همان روزهای آغاز پیروزی انقلاب اسلامی شروع کردند.

وی ادامه داد: یکی از برکاتی که امام راحل آن را به خوبی هدایت، مدیریت و آینده‌نگری کرد، بحث ایجاد یک نهاد انقلابی از آحاد و اقشار مختلف، متدین  و فدایی و حزب‌اللهی جامعه بود لذا در دوم اردیبهشت‌ماه سال 1358 امام فرمان تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صادر کردند.

سردار گشتاسپی در ادامه گفت: سپاه پاسداران از همان روزهای آغاز فعالیت در مقابله با گروهک‌های معاند، حضور در جنگ تحمیلی، عرصه‌های سازندگی و ایجاد زیرساخت‌های اساسی و ملی برای کشور را به خوبی انجام داده است و به تبعیت از امام راحل و مقام معظم رهبری، جزو نادرترین نهادهای پایبند به انقلاب و اصول انقلاب اسلامی بوده است.

وی افزود: سپاه از آغاز فعالیت تاکنون هیچ کم‌‌و‌کاستی را در صیانت از انقلاب و ارزش‌های اسلام، و امنیت مردم کم نگذاشته است و امروز هم منشاء خیر و برکت و خدمات بسیار خوبی در استان کردستان بوده که با همراهی مردم همیشه در صحنه استان تحقق یافته است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان اظهار کرد: امروز در کشور و بالطبع آن در استان کردستان علیرغم تمام تلاش دشمنان شاهد پیشرفت و توسعه در تمام بخش‌ها و حوزه‌ها هستیم و لازمه تداوم حرکت در این مسیر الهی وحدت، انسجام و همراهی مردم خواهد بود.

وی در پایان گفت: فرزندان سپاهی استان کردستان همواره برای عزت و اقتدار انقلاب اسلامی و رشد امنیت و آسایش مردم در حال تلاش و مجاهدت هستند و خدمت به مردم، صیانت از انقلاب امام و حاکمیت ارزش‌های اسلامی  را جزو افتخارات بزرگ خود می‌دانند. 

انتهای پیام
captcha