ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی باشگاه خبرنگاران افتخاری ایکنا
کد خبر: 4211943
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱

ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی باشگاه خبرنگاران افتخاری ایکنا

ثبت‌نام در دوره‌های آموزش‌های خبری باشگاه خبرنگاران افتخاری ایکنا آغاز شد.  

ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی باشگاه خبرنگاران افتخاری ایکنابه گزارش ایکنا؛‌ خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) همزمان با آغاز 21 سالگی خود و با هدف آموزش و پرورش علاقه‌مندان به حوزه خبر قرآنی و معارفی اقدام به راه‌اندازی باشگاه خبرنگاران افتخاری قرآن کرده است.

این باشگاه در گام نخست فعالیت خود و پس از فراخوان عمومی برای دعوت از علاقه‌مندان به خبرنگاری قرآنی از جامعه دانش آموزان، دانشجویان، طلاب، شهروندان و.. که از زمستان سال پیش آغاز شد، از هفته آینده دوره‌های آموزش‌های آفلاین و آنلاین ویژه اعضای این باشگاه را برگزار خواهد کرد.

این دوره‌های رسانه‌ای در 8 سرفصل؛ آشنایی با رسانه و افکار عمومی،‌ خبرنویسی، گزارش‌نویسی، مصاحبه، سواد رسانه‌ای، خبر قرآنی، سوژه‌پردازی قرآنی، نرم‌‎خبرنویسی برگزار می‌شود.

همچنین، داوطلبان گرامی پس از حضور در 44 ساعت دوره آموزشی تئوری و عملی و شرکت در آزمون و اخذ حدنصاب نمره موفق به دریافت گواهی‌نامه آموزش از جهاددانشگاهی خواهند شد.

یادآوری می‌شود، ایکنا طی 21 سال خدمت رسانه‌ای خود در حوزه‌های مختلف خبری همچون؛ فعالیت‌های قرآنی، سیاست و اقتصاد، دین و اندیشه، دانشگاه و حوزه، جامعه و سلامت، فرهنگ و ادب، چندرسانه‌ای و عکس در تهران و سایر استان‌های کشور به تولید محتوا و اطلاع‌رسانی با تمرکز بر محور قرآن و عترت(ع) پرداخته است.

همچنین این رسانه قرآنی در حوزه بین‌الملل نیز به تولید و ترجمه اخبار به 22 زبان زنده دنیا نیز مشغول است.

ایکنا با توجه به نقش آموزش خبرنگار و پرورش نسلی علاقه‌مند به تولید محتوا در حوزه قرآن و عترت(ع) از آغاز راه رسانه‌ای خود توجه به جذب داوطلبان گرامی و آموزش‌های عمومی و تخصصی ایشان برای اطلاع‌رسانی و نشر محتوای معارفی را در دستور کار خود قرار داده است. گواه این ادعا ثبت‌نام بیش از 2 هزار خبرنگار افتخاری طی دهه نخست فعالیت این رسانه است.

اینک و در سومین دهه فعالیت رسانه‌ای خرسندیم که با ایجاد باشگاه خبرنگاران افتخاری قرآن، راهی روشن را برای تربیت و پرورش نسلی نو برای خدمت فرهنگی به قرآن آغاز کرده‌ایم.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 67612215 تماس حاصل فرمایند. کانال باشگاه در ایتا به نشانی  eitaa.com/eftekhari_iqna نیز قابل مراجعه است.

 

انتهای پیام
captcha