ایستادگی زنان غزه؛ معنابخشی جدید به مقاومت اسلامی
کد خبر: 4212600
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۵
سمیه رفیعی تأکید کرد:

ایستادگی زنان غزه؛ معنابخشی جدید به مقاومت اسلامی

نماینده‌ مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مقاومت و ایستادگی بی‌نظیر زنان و مادران در غزه، گفت: استقامت و صبر زنان در غزه، آغاز دوره جدیدی در حوزه زن، خانواده اسلامی و مقاومت است و امروز این زنان الگویی برای تمام جهانیان هستند.

سمیه رفیعی، نماینده‌ مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

سمیه رفیعی، نماینده‌ مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا درباره نقش مقاومت و ایستادگی بانوان و زنان فلسطینی در تقویت روحیه رزمندگان فلسطینی در مقابل رژیم جنایتکار صهیونیستی پس از حدود هفت ماه از عملیات طوفان‌الاقصی، گفت: اتفاق فوق‌العاده شرم‌آوری در دنیا و برای بشریت رقم خورده است که شاید نظیر آن کمتر در تاریخ تکرار شده باشد. 

وی ادامه داد: سکوت مجامع بین‌المللی مدعی حقوق بشر در برابر جنایات رژیم صهیونیستی بی‌شرمانه است. انتظار می‌رود مجامع بین‌المللی حداقل وظایف خود را ایفا کنند و صدا و ندای مردم مظلومی باشند که زیر بار این فشارها و اقدامات جنایتکارانه پرپر می‌شوند.

سکوت در برابر جنایات اسرائیل همپای همان جنایات است

رفیعی تصریح کرد: سکوت و انفعال مجامع بین‌المللی در برابر این قتل‌ عام و کشتار دسته‌جمعی همپای جنایات اسرائیل است و سکوت آنها به این ماجرا کمک‌ می‌کند. در واقع سکوت و بی‌عملی مصداق بارز خیانت به آرمان‌های والا و ارزشمند بشری است.


بیشتر بخوانید: 


نماینده‌ مردم تهران در مجلس یازدهم اضافه کرد: از سوی دیگر زنان و مادرانی که اکنون در غزه و فلسطین هستند و با این حجم از استقامت و توکل، شرایط را تحمل می‌کنند و همچنان در این منطقه زندگی می‌کنند، می‌توانند الگویی برای تمام زنان عالم باشند. در واقع استقامت و صبر زنان در غزه، آغاز دوره جدیدی در حوزه زن و خانواده اسلامی و مقاومت است

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در رابطه با موضوع غزه نشستی را با حضور سفرای مستقر در ایران برای پیگیری حقوقی تخریب سرزمین فلسطین، نابود کردن و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی برگزار کردیم. این موضوع را در راستای همدردی با مادران و زنان فلسطین و غزه با همکاری ستاد حقوق بشر قوه قضاییه پیگیری خواهیم کرد و این کمترین وظیفه ماست. 

گفت‌وگو از سمیرا انصاری

انتهای پیام
captcha