تبیین فرهنگ اقتصاد اسلامی در خانواده‌ها ضروریست
کد خبر: 1342478
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸

تبیین فرهنگ اقتصاد اسلامی در خانواده‌ها ضروریست

گروه اجتماعی: مدیرکل دفتر اموربانوان و خانواده استانداری اردبیل اصلاح فرهنگ اقتصاد به فرهنگ اقتصاد اسلامی در خانواده‌ها و بهره‌برداری اقتصادی از میراث فرهنگی را در جامعه ضروری دانست.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، خدیجه جعفری اصل، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل، دیروز 23آذر در جلسه کمیته اموربانوان فرمانداری سرعین با توجه به موقعیت و ویژگی‌های خاص شهرستان سرعین از نظر گردشگری و فرهنگی خواستار توجه ویژه به مباحث تحکیم بنیان خانواده و توسعه و تقویت فعالیت‌های فرهنگی بانوان، ارتقای فرهنگ عمومی و توسعه کمی و کیفی فعالیت‌ها در فضاهای فرهنگی با تاکید بر معارف، معیارها و ارزش‌های اسلامی شد.



وی هم چنین بر توسعه و تقویت برنامه های دینی، قرانی، نهج البلاغه و سیره اهل بیت(ع) و توسعه و تجهیز مراکز قرآنی، حوزه علمیه و مدارس دینی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد.



جعفری اصل در این جلسه از ادارات شهرستان خواستار کمک به تقویت و توسعه امور مربوط به دختران نوجوان و جوان جهت شاداب‌سازی، ارتقای آگاهی و توانمندسازی زنان و دختران روستایی با آموزش‌های دینی، مهارتهای زندگی، بهداشت و تغذیه شد.



وی اظهار کرد: در عرصه‌های تکامل و رشد معنوی و درجات انسانی و الهی، فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و میدان زندگی  همه مسئول‌اند و برای حرکت بسوی آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامی خصوصا سبک زندگی اسلامی مکلف‌اند.

 



مدیرکل دفتر اموربانوان و خانواده در این جلسه از نمایندگان اموربانوان ادارات خواست در زمینه‌های اصلاح فرهنگ اقتصاد به فرهنگ اقتصاد اسلامی در خانواده‌ها، بهره برداری اقتصادی از میراث فرهنگی و توسعه اقتصادی بهتر در بخش خدمات راهکار های خود را ارائه دهند.

captcha