برگزیدگان مسابقات حفظ قرآن تبریز تقدیر می‌شوند
کد خبر: 1376697
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۱
به‌همت مهد قرآن آذربایجان شرقی؛

برگزیدگان مسابقات حفظ قرآن تبریز تقدیر می‌شوند

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: برگزیدگان مسابقات حفظ قرآن خردسالان و نوجوانان منطقه شمال غربی تبریز مهد قرآن آذربایجان شرقی هشتم اسفندماه جاری تقدیر می‌شوند.

به‌ گزارش خبرگزاری بین‌‌المللی قرآن (ایکنا)، مسابقات حفظ قرآن خردسالان و نوجوانان منطقه شمال غربی تبریز مهد قرآن به‌مدت یک هفته در فرهنگسرای قرآن تبریز برگزار شد و برترین‌های این دوره از مسابقات هشتم اسفندماه جاری طی مراسمی تقدیر خواهند شد.
در این سری از مسابقات که با هدف سنجش محفوظات حافظان و کشف استعدادهای جدید قرآن آموزان حاضر در کلاس‌های مهد قرآن واحد بانوان و فرهنگسرای قرآن، برگزار شد، سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان به رقابت با یکدیگر پرداختند.
نونهالان در این مسابقات، در دو بخش «ناس تا بلد» و «ناس تا عادیات» و نوجوانان و بزرگسالان نیز در سه بخش «تک جزء»، «سه جزء» و «پنج جزء» به رقابت با یکدیگر پرداختند.
در این دوره از مسابقات 78 نفر در بخش بزرگسالان و 54 نفر از شرکت کردند و 4 نفر نیز مسئولیت داوری این مسابقات را برعهده داشتند.
در بخش تک جزء مقطع ابتدایی سحر اسدیار نفر اول، شبنم حاجی‌زاده و رقیه علی‌اکبری نفر دوم و فرناز فداکار، زینب عیوضی و زهرا آسیابان نفر سوم و در بخش سه جزء مقطع ابتدایی فاطمه تقی‌نژاد، محدثه خردیار و پریا سیفی به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند.
در مقطع راهنمایی و دبیرستان، زهرا بنی‌هاشم، معصومه فرجی و سوسن دوستی در بخش تک جزء، کوثر خالقی، فائزه احمدی و ملیحه انصاری و مهدیه یاسینی در بخش حفظ سه جز، به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و مریم زاهدی نیز به‌عنوان نفر اول بخش پنج جزء انتخاب شد.
در بخش بزرگسالان سمیه باقری، رتبه اول، زهرا فرامرزی و نسرین احمدی رتبه دوم و سیما رنجبر و الناز لامعی رتبه سوم را به خود اختصاص داده و خانم الهام بیانی نیز رتبه برتر بخش تک جزء بزرگسالان را به خود اختصاص داد.
در بخش نونهالان، کوثر محمودی، کوثر ملازاده، ابوالفضل عیسی‌پور، الهه رضازاده، ملیسا میرزایی، نازنین زهرا قربانی و امید کارجو نفرات برتر بخش نونهالان و  زهرا محرابی حافظ 4 جزء قرآن و زهرا خبازی حافظ 3 جزء قرآن از نفرات برتر این بخش سنی بودند.
پارسا چوستدوزانی، کوثر درختی، کوثر عیوضی و کوثر اباذری نیز به‌عنوان نفرات برتر تک جزء بخش نونهالان انتخاب شدند.

captcha