راهیابی 520 نفر به مرحله سوم مسابقات قرآن مدارس صداری آذربایجان شرقی
کد خبر: 1395317
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰

راهیابی 520 نفر به مرحله سوم مسابقات قرآن مدارس صداری آذربایجان شرقی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: با برگزاری مرحله دوم مسابقات حفظ قرآن مدارس صداری مهد قرآن آذربایجان شرقی 520 نفر موفق به کسب امتیازات لازم جهت شرکت در مرحله سوم و نهایی این مسابقات شدند.

مهدی کاظم‌زاده، مدیرروابط عمومی مهد قرآن آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر گفت: مرحله دوم جشنواره حفظ قرآن مدارس صدرای مهد قرآن آذربایجان شرقی نیمه دوم فروردین‌ماه در شش مدرسه برگزار شد و مراسم اختتامیه این مرحله تا پایان فروردین‌ماه در این مدارس برگزار می‌شود.

وی درادامه بیان کرد: از بین تمامی شرکت‌کنندگان در مرحله دوم، 520 نفر موفق به کسب امتیاز لازم و راهیابی به مرحله سوم و پایانی شدند. مرحله سوم این مسابقات تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

کاظم‌زاده تصریح کرد: این مسابقه در 10 گروه در رشته‌های حفظ سوره عصر تا ناس، سوره عادیات تا ناس، قدر تا ناس، ضحی تا ناس، شمس تا ناس، حجر تا ناس، انشقاق تا ناس، طارق تا ناس، یک جزء و بالاتر از یک جزء قرآن برگزار می‌شود.

وی در رابطه با مسابقات حفظ قرآن پیش‌دبستانی گفت: این مسابقات در مقطع پیش‌دبستانی در دو مرحله برگزار می‌شود.

مدیرروابط عمومی مهد قرآن در پایان بیان کرد: در پایان مسابقات به نفرات برتر هر گروه مدال افتخار قرآنی، لوح تقدیر و هدایایی اعطاء می‌شود.

captcha