مسائل مذهب تشیع بر اساس فطرت و عقل مطرح شده است
کد خبر: 1421440
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴
امام جمعه خمین:

مسائل مذهب تشیع بر اساس فطرت و عقل مطرح شده است

گروه اجتماعی: حجت‌الاسلام حسینی با مقایسه مذهب تشیع با سایر مذاهب، گفت: مذهب تشیع در همه مسائل فقهی، اجتماعی، سیاسی و ... سرآمد همه مذاهب است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه خمین روز گذشته، اول تیر در دیدار با جمعی از روحانیان مستقر، مدیران مؤسسات قرآنی، اعضاء شورای هیات مذهبی و کانون مداحان با تبریک سالروز تأسیس سازمان تبلغات اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد ضرورت عزم ملی  مدیریت جهادی در تحقق حماسه اقتصادی و فرهنگی سخنانی بیان کرد.

وی با مقایسه مذهب تشیع با سایر مذاهب اسلامی، افزود: مذهب تشیع در همه مسایل فقهی، اجتماعی، سیاسی و ... سرآمد همه مذاهب اسلامی و همه مسائل و احکام آن بر اساس شرع، فطرت و عقل است.

امام جمعه خمین اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی اعم از دولتی و مردمی به ویژه تشکل‌های فرهنگی، دینی و اقتصادی باید در جهت تحقق این هدف عالی تلاش کنند.

حجت‌الاسلام حسن کریمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی خمین نیز در ادامه ضمن تشریح برنامه‌ و وظایف سازمان تبلیغات اسلامی  گزارشی از عملکرد اداره تبلیغات اسلامی در سال گذشته ارائه کرد.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری در مسائل فرهنگی و قرآنی مطالبی در راستای وظایف اداره تبلیغات اسلامی در این خصوص بیان کرد.

captcha