نشست امام جمعه بوشهر با مسئولان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4150885
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۱

نشست امام جمعه بوشهر با مسئولان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد + عکس

نشست آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری با مسئولان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر روز گذشته، ۶ تیرماه در محل مجتمع آموزشی و پژوهشی آدینه محله شهید مدرس منطقه یک این شهر برگزار شد.

دیدار کارشناسان فرهنگی و قرآنی و رسانه‌ای تبلیغات اسلامی با امام جمعه بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر روز گذشته، ۶ تیرماه، در نشست با مسئولان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر که در محل مجتمع آموزشی و پژوهشی آدینه محله شهید مدرس منطقه یک این شهر برگزار شد، گفت: دشمن در تهاجم تحریف، ناامیدی مردم و ناکارآمدی مسئولان نظام را هدف قرار داده است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در این راستا برای مقابله با تهاجم دشمن، جهاد تبیین اعلام کردند. 

وی نقش سازمان تبلیغات اسلامی در عرصه جهاد تبیین را ستود و بیان کرد: استکبار جهانی و هم‌پیمانان آن تمام خیانت و جنایت دشمنان ایران اسلامی را ترویج می‌دهند و پیشرفت و توسعه نظام اسلامی را تحریف می‌کنند. 

نویسنده کتاب «جنگ نرم» با بیان اینکه ایران اسلامی با وجود انواع توطئه و جنایت دشمنان ولی پیشرفت قابل توجهی در ابعاد گوناگون داشته است، گفت: ایجاد تفرقه و اختلاف میان آحاد جامعه و مسئولان از دیگر ترفند دشمنان در تهاجم تحریف است. 

امام جمعه بوشهر جهاد تبیین را افشای جنایات دشمن و انعکاس عظمت و پیشرفت‌های نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی پرچمدار جهاد تبیین بوده و تاکنون موفق عمل کرده است. 

وی با بیان اینکه استان بوشهر در ابعاد گوناگون فرهنگی، اقتصادی و صنعتی از ظرفیت‌های مهم برخوردار است، تصریح کرد: بوشهر از امن‌ترین استان‌ها در ابعاد گوناگون به‌ویژه فرهنگی است از آن طرف در عرصه اقتصاد، این استان به‌عنوان سومین استان در تولید ناخالص ملی و نخستین استان در سرمایه و تولید ثروت در کشور معرفی شده است. 

آیت‌الله صفایی‌بوشهری با بیان اینکه این استان در عرصه تربیت و پرورش طلاب و روحانی موفق عمل کرده است، گفت: ۱۸۳ هزار متر مربع به زیرساخت‌های مدارس علمیه استان بوشهر در بخش خواهران و برادران افزوده شده است. یک‌‌هزار و ۷۰۰ طلبه در حوزه‌های علمیه استان حضور دارند و همچنین در سطح استان بین ۳ هزار تا ۴ هزار روحانی فعالیت می‌کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر هدف دشمن در تهاجم فرهنگی را سه قشر نوجوان، جوان و بانوان اعلام و تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در برنامه‌های فرهنگی باید براساس برنامه‌ریزی و جهادی عمل کند. 

امام جمعه بوشهر با تأکید بر برنامه‌ریزی ظرفیت‌های فرهنگی براساس آمایش سرزمینی گفت: با شناسایی ظرفیت‌ها و ضعف‌ها برنامه ۴ ساله فرهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تدوین شود. 

یادآور می‌شود، در ابتدای این جلسه از تمثال و لوح فشرده فرهنگی و چندرسانه‌ای با نام «یک عُمر نوکری» ویژه پاسداشت مقام مادحین و وعاظ توسط حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قادری، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر و با حضور رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر رونمایی شد. 

امیرحسین مداح 

 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha