برگزاری كارگاه «تدبر در قرآن» در دانشگاه تبريز
کد خبر: 1925588
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۲

برگزاری كارگاه «تدبر در قرآن» در دانشگاه تبريز

گروه فعاليت‌های قرآنی: كارگاه «تدبر در قرآن» به همت مدرسه دانشجويی كانون قرآن و عترت دانشگاه تهران، عصر امروز، 30 ارديبهشت ماه سال جاری در دانشگاه تبريز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، كارگاه «تدبر در قرآن» به همت مدرسه دانشجويی كانون قرآن و عترت دانشگاه تهران، امروز، پنجشنبه، 30 ارديبهشت ماه ساعت 16:30 تا 18:30 در دانشكده كشاورزی دانشگاه تبريز برگزار می‌شود.
در اين كلاس، هانی چيت‌چيان، مسئول امور فرهنگی ـ هنری مدرسه دانشجويی كانون قرآن و عترت دانشگاه تهران، به بيان شيوه‌های تدبر در قرآن كريم و آموزش روش‌های آن می‌پردازد و در ادامه كلاس كارگاهی شيوه‌های تدبر در قرآن كريم، با اجرای اين روش در بعضی از سوره‌های قرآن، ادامه می‌يابد.
اين نشست در خلال برگزاری آخرين روز مسابقات قرآن دانشجويان وزارت علوم، تحقيقات و فن‌آوری، پنجشنبه، 30 ارديبهشت ماه در دانشگاه تبريز برگزار می‌شود.
يادآوری می‌شود مدرسه دانشجويی قرآن و عترت(ع) مجموعه‌ای است كه فعاليت‌های قرآنی و اسلامی از قبيل تفسير، تدبر، آموزش عربی، حفظ و ... را برعهده دارد، اين مجموعه در سال 1385 افتتاح شده و اخوت، مسئول امور پژوهشی مدرسه و مدرّس كلاس‌های تفسير، تدبر، ... است.
captcha