تشکیل ۳۸ حلقه تربیتی و معرفتی در مسجد ابوالفضل(ع) ایذه
کد خبر: 3287591
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱

تشکیل ۳۸ حلقه تربیتی و معرفتی در مسجد ابوالفضل(ع) ایذه

گروه اجتماعی: ۳۸ حلقه تربیتی و معرفتی از سوی کانون فرهنگی ـ هنری صدرای مسجد ابوالفضل شهرستان ایذه در این مسجد، تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، کانون فرهنگی ـ هنری صدرای مسجد ابوالفضل شهرستان ایذه، 38 حلقه تربیتی و معرفتی در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان را در این مسجد تشکیل داده است. در این حلقات که در راستای برنامه‌های تربیتی این کانون شکل گرفته، کتب شهید مطهری، کتب اخلاقی و عرفانی تدریس می‌شود.

این کانون در زمینه فعالیت‌های هنری در پنج سال گذشته در عرصه فیلم‌سازی، عکاسی و تئاتر برنامه‌هایی را اجرا کرده که از جمله آن‌ها اقدام به اجرای نمایش‌های طنز در زمینه نقد دجال‌واره به‌منظور نشان دادن آفات ماهواره بوده است.

جذب نخبگان مقاطع تحصیلی راهنمایی و دبیرستان از دیگر برنامه‌های این کانون فرهنگی ـ هنری است که در این راستا، ارتباط مستمر با 11 مدرسه شهرستان از کارهای ویژه کانون برای جذب نخبگان مدارس به فعالیت‌های فرهنگی و هنری است.

یادآور می‌شود، برنامه‌های کانون فرهنگی ـ هنری صدرای مسجد ابوالفضل(ع) شهرستان ایذه در سه بخش فرهنگی، هنری و تربیتی برای عموم مردم در این مسجد دنبال می‌شود.

captcha