برگزاری حلقه معرفتی نوجوانان در دارالقرآن مسجد جامع نارمک
کد خبر: 4180524
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳

برگزاری حلقه معرفتی نوجوانان در دارالقرآن مسجد جامع نارمک

حلقه معرفتی نوجوانان روزهای سه‌شنبه با موضوعاتی همچون «قاعده‌سازی از آموزه‌های قرآن برای زندگی فردی و اجتماعی» و ... در دارالقرآن مسجد جامع نارمک برگزار می‌شود.

حلقه معرفتی ویژه نوجوانان و جوانان دارالقرآن مسجد جامع نارمک

به گزارش ایکنا، حلقه معرفتی ویژه نوجوانان و جوانان در دارالقرآن مسجد جامع نارمک، سه‌شنبه شب‌ها پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین اسلام‌پور، پژوهشگر و مدرس حوزه علمیه برگزار می‌شود.

«تبادل نظر درباره مسائل روز دنیا و تطبیق آن با آیات قرآن»، «قاعده‌سازی از آموزه‌های قرآن برای زندگی فردی و اجتماعی»، «غنیمت شمردن نوجوانی و جوانی، خودشناسی، ارتباط با خدا و برکات آن»، «خوشی‌های حلال و دوری از محرمات الهی و چرایی آن»، «توجه به ارزش‌های اخلاقی و دوری از رذائل و ... با توجه به سیره اهل‌بیت(ع)»، «مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه» از جمله موضوعات این حلقه معرفتی است. همچنین در کنار این مباحث امکان طرح سوال و پاسخ به پرسش‌های احتمالی فراهم است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این حلقه معرفتی می‌توانند با شماره ۰۹۹۰۹۰۵۰۴۱۲ تماس گرفته و یا به صورت حضوری به مسجد جامع نارمک واقع در محله هفت حوض، طبقه سوم ساختمان فرهنگی مسجد مراجعه کنند. ساعت این مراجعه حضوری 18 اعلام شده است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha