دشمن با ایجاد دوقطبی قصد نفوذ به کشور را دارد
کد خبر: 3533345
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸

دشمن با ایجاد دوقطبی قصد نفوذ به کشور را دارد

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه عاشورا، با اشاره به استفاده رهبر معظم انقلاب از کلمه «نفوذ» گفت: ایشان هشدار داده‌اند که دشمن با شیطنت و نفوذ می‌خواهد در درون نظام و مردم دوقطبی ایجاد کنند و از این تفرقه به نفع خود استفاده کند و ما باید آگاه و هوشیار باشیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، سردار غلام عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا، روز دوشنبه 5 مهرماه در یادواره شهدای شهرستان اهر در مسجد امام خمینی(ره) اهر با اشاره به استفاده رهبر معظم انقلاب اسلامی از کلمه «نفوذ» برای حداقل ۶۰ یا ۷۰ بار، گفت: ایشان هشدار داده‌اند که دشمن با شیطنت و نفوذ می‌خواهند در درون نظام و مردم دوقطبی ایجاد کنند و از این تفرقه به نفع خود استفاده نمایند و ما باید آگاه و هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه دشمن از طریق نظامی و تحریم‌ها موفق به نفوذ به داخل کشور نشده است، اینک دشمن به بهانه مذاکره می‌خواهد با رخنه به رگه‌های اصلی نظام به اهداف خود برسد که باید هوشیار بود.

سردار کریمیان، با بیان اینکه انقلاب اسلامی با خون شهدا جان گرفت و در دوران دفاع مقدس به برکت همین خون‌ها وجبی از خاک کشور به دست دشمن نیفتاده است، افزود: این پیروزی بزرگ موجب شد دشمن از طریق جنگ نرم هجمه دیگری را بر کشور وارد کند.

 وی با اشاره به اینکه همه ما باید به‌عنوان پیروان شهدا، جهاد کبیر را که اخیراً توسط حضرت آقا مطرح شده است را تبدیل به گفتمان نماییم، افزود: جهاد کبیر به معنای عدم پیروی از دشمن در سبک زندگی، جهان‌بینی، حرکت و نقشه راه است و قرآن کامل‌ترین کتاب الهی به‌عنوان نقشه راه، سکان‌دار اصلی سکان انقلاب مقام ولایت و همچنین امت درصحنه است،مگر ما فاقد نقشه راه هستیم که به‌طرف دشمن برویم؟

سردار کریمیان خاطرنشان کرد: امت، امام و نقشه راه عامل اصلی و اساسی ایجاد قدرت بازدارندگی در مقابل دشمن هستند و اگر شما ملت درصحنه نباشید و امام تنها بماند، جریان واقعه عاشورا و حضرت علی (ع) تکرار خواهد شد.

فرمانده سپاه عاشورا،گفت: با وجود هشدار رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر هجمه فرهنگی از سوی دشمنان نظام، متأسفانه عده ای باور نکرده و غفلت کردند که آسیب های فرهنگی امروز نتیجه آن است.

captcha