دفاع مقدس، دفاع از اسلام و اعتقادات دینی بود
کد خبر: 3533669
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۷

دفاع مقدس، دفاع از اسلام و اعتقادات دینی بود

گروه اجتماعی: معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه ما در جنگ انقلابمان را صادر کردیم، گفت: دفاع مقدس دفاع ما از اسلام و اعتقاداتمان بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، سرهنگ الیاس گل‌محمدزاده روز سه‌شنبه 6 مهرماه در یادواره شهدای سنگرسازان بی سنگر شهر کلوانق شهرستان هریس‎ اظهارکرد: دشمنان ما که با محاسبات ظاهری خود فکر می‌کردند هفت روزه نظام جمهوری اسلامی را ساقط خواهند کرد در مواجهه با ولایتمداری، درایت امام راحل(ره)، پشتیبانی مردمی و وحدت و همدلی مردم نه تنها موفق به پیشروی نشدند بلکه خسارات‌های زیادی نیز متحمل شدند.
وی، با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس افزود: راهبرد دشمن بعد از امضای برجام کاهش قدرت بازدارندگی کشور، حفظ و تشدید تحریم های ظالمانه، کاهش اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه و اجرای پروژه نفوذ است، بنابراین زمان حاضر، زمان هوشیاری و بصیرت است تا مبادا دشمن به هدف شوم خود دست یابد.
گل محمدزاده با تاکید بر اینکه عزت و احترام امروز ما و قدرت و اقتدار ما در منطقه مدیون شهدا، خانواده معظم شهدا و مردم ایران است، اظهارکرد: یکی از دلایلی که استکبار جهانی تصمیم گرفت از طریق صدام بر علیه ایران جنگ نیابتی راه بیندازد، ناکامی در براندازی انقلاب اسلامی بود؛ زیرا آنها نمی‌توانستند مشاهده کنند که ایران با وجود قدرت‌های غرب و شرق، انقلاب اسلامی را با رهبری امام (ره) و بر پایه مردم سالاری دینی پیاده کند.
معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا، با اشاره به گفته صدام مبنی بر اینکه "جنگ با ایران برای نیروهای مسلح ما تفریح است"گفت: این امر نشان می‌دهد که دشمن به طورکامل برای حمله به ایران آماده بوده است.
وی با اشاره به اینکه دشمن از سه نکته مهم غافل بود، ناآگاهی صدام و استکبار جهانی از روحیه انقلابی مردم ایران، مدیریت معنوی حضرت امام خمینی(ره) و احیای تفکر شهادت و ایثار و حضور جوانان در قالب نیروهای مردمی و حمایت پدران و مادران از جوانان برومند ایران اسلامی موجب شکست دشمن شد.
captcha