آمادگی صدا و سیما در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه
کد خبر: 3611181
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
عیسی‌زاده عنوان کرد:

آمادگی صدا و سیما در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه

گروه اجتماعی: قائم مقام صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی، گفت: برای اینکه مردم خصوصاً جوانان را بیشتر با فرهنگ حجاب و عفاف آشنا کنیم آمادگی کامل داریم تا در این زمینه برنامه‌هایی را تولید و پخش کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، علی عیسی زاده، قائم مقام صدا و سیمای مرکز استان، امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته حجاب و عفاف گفت: ما برای اینکه مردم خصوصاً جوانان را بیشتر با فرهنگ حجاب و عفاف آشنا کنیم آمادگی کامل داریم تا در این زمینه برنامه‌هایی را تولید و پخش کنیم.
وی، با بیان اینکه جامعه به سمتی می‌رود که همه چیز به رسانه واگذار می‌شود افزود: درست است که اثرگذاری و تاثیرگذاری رسانه بیشتر از ارگان‌های دیگر است اما ما برای برنامه سازی  در مورد حجاب و عفاف و تولید برنامه‌هایی ماندگار و تاثیر گذار نیاز به همفکری دیگر فعالیت کنندگان در این زمینه داریم.
عیسی‌زاده، ضمن تشریح برنامه‌های حوزه صدا، سیما و خبر در زمینه حجاب و عفاف، افزود: این حوزه‌ها در طول سال و به صورت مستمر در این زمینه همیشه فعال بوده اند و این هفته هم با تلاش بیشتر سعی بر تولید برنامه‌هایی همچون میزگرد تخصصی، گزارش‌هایی از برنامه‌های هفته حجاب و عفاف، همراهی کردن در برگزاری مسابقه فرهنگی هفته و  پخش کلیپ هایی در این زمینه خواهند کرد.
الیاس گل محمدزاده، معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا نیز در این جلسه اجتماع مدافعان حریم خانواده را یکی از اصلی ترین برنامه‌های هفته حجاب و عفاف بیان کرد و گفت: سال گذشته استان ما در برگزاری این اجتماع رتبه اول را در کشور به دست آورد و انشاالله اجتماع  مدافعان حریم خانواده امسال پر شکوه تر از سال قبل برگزار خواهد شد.
وی، با اشاره به مهم بودن این هفته در سطح کشور افزود: صدا و سیما از پتانسیل و ظرفیت خوبی برای فرهنگ سازی و جهت دهی افکار عمومی در جهت ترویج حجاب و عفاف برخوردار است و ما از آمادگی این سازمان برای همکاری های بهتر در این هفته قدردان هستیم.
captcha