قصد آمریکا سلطه است نه مذاکره/در قاموس مومن «نمی‌توانیم» راه ندارد
کد خبر: 3752789
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶

قصد آمریکا سلطه است نه مذاکره/در قاموس مومن «نمی‌توانیم» راه ندارد

گروه اجتماعی- عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، گفت: آمریکا حتی یک روز در پی مذاکره نبوده و فقط در پی سلطه است و دروغ می‌گوید که می‌خواهند مذاکره کند بلکه هدف سلطه بر ایران است ولی بدانند همانطور که شاخ نوکرشان پهلوی را شکستیم، شاخ آمریکا را در دنیا نیز می‌شکنیم.

 قصد آمریکا سلطه است نه مذاکره/در قاموس مومن «نمی‌توانیم» راه ندارد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، آیت‌الله سیداحمدخاتمی، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، امروز در همایش 30 هزار نفری بسیجیان در تبریز، گفت: آمریکا حتی یک روز در پی مذاکره نبوده و فقط در پی سلطه است و دروغ می‌گوید که می‌خواهند مذاکره کند بلکه هدف سلطه بر ایران است ولی بدانند همانطور که شاخ نوکرشان پهلوی را شکستیم، شاخ آمریکا را در دنیا نیز می‌شکنیم.

وی با بیان این‌که در چهل سالگی انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم و دشمن در ذهن علیل خود براندازی نظام اسلامی را دنبال می‌کند، افزود: از آغاز اسلام دشمنان اسلام این هدف را داشته‌اند اما اسلام پرآوازه شد و دشمنان اسلام نابود شدند.

آیت‌الله خاتمی، با تاکید بر این‌که پاسداری از سرمایه‌های نظام اسلامی وظیفه اصلی ماست، خاطرنشان کرد: حضور در صحنه از جمله سرمایه‌های ایران اسلامی بوده و این حضورها و اجتماع‌های باشکوه است که انقلاب را زنده نگه‌داشته است.

امام جمعه موقت تهران، تاکید کرد: تمام تلاش دشمن این است که با جنگ روانی و جنگ رسانه‌ای مردم را از صحنه جدا کنند، اما ملت ایران عاشورایی هستند و همیشه در صحنه حضور خواهند داشت.

وی دین، معنویت، توسل و عشق به آل الله را دیگر سرمایه ایران اسلامی دانست و گفت: حضور مردم در مراسم‌های معنوی سرمایه‌ای باارزش بوده و در اربعین نیز نمایش میلیونی خیره کننده راه‌پیمایان حسینی به نمایش گذاشته می‌شود.

آیت الله خاتمی، با بیان این‌که علی‌رغم فشار‌های اقتصادی، ذره‌ای هم از اطعام‌های حسینی کاسته نشد و باشکوه‌تر برگزار شد، خاطرنشان کرد: نظرسنجی‌های انجام شده بین جوانان نشان می‌دهد که همچنان پرچم عشق به خدا و توسل به آل الله بالاست.

وی با تاکید بر این‌که امید به آینده سرمایه‌ دیگر این ملت است، بیان کرد: دشمنان می‌خواهند این سرمایه را نابوده کرده و با سیاهنمایی ناامیدی را بین مردم تزریق کنند.

آیت‌الله خاتمی با بیان این‌که به فضل خدا نظام جمهوری اسلامی ایران مسیر صعود را طی خواهد کرد، افزود: استکبار، آمریکا و تکفیری‌ها در شیب سقوط هستند.

وی با بیان اینکه «رهبری مقتدر و هوشیار» و همچنین «ملت بیدار» دو سرمایه ارزشمند ایران اسلامی است، افزود: ما می‌توانیم در عرصه‌های مختلف گردنه‌ها را پشت سر بگذاریم و پاسخ دندان شکن سپاه به جنایت‌کاران داعش در شرق فرات با موشک نقطه زن(در بیست کیلومتری پایگاه آمریکایی‌ها) این موضوع را روشن کرد که اگر رژیم صهیونیستی بخواهد کمترین تعرضی به نظام اسلامی ایران بکند، ما می‌توانیم تلاویو و هیفا را با خاک یکسان کنیم.

آیت‌الله خاتمی، روحیه‌ استکبارستیزی و نفرت از استکبار را از دیگر سرمایه‌های ملت ایران دانست و تاکید کرد: این سرمایه برگرفته از قرآن و عترت بوده و ما با این سرمایه پوزه‌ی آمریکا را به خاک میمالیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، افزود: ترامپ جنایتکار می‌گوید تا وقتی که ایرانی‌ها شعار مرگ بر آمریکا را سر می‌دهند چنین و چنان خواهیم کرد، این را بدانید که تا شما غارت‌گران دنیا هستید، شعار مرگ بر آمریکا باشکوهتر از گذشته تکرار خواهد شد.

وی وحدت ملت را سرمایه ارزشمند دیگری برای مردم ایران دانست و گفت: این رزمایش پراقتدار، نمونه‌ای از این وحدت است، اختلاف سلیقه نیز در یک جامعه آزاد امری طبیعی است اما نباید اختلاف سلیقه به اختلاف در هدف منجر شود که تاکنون نیز نشده چرا که محور این وحدت "رهبری" است.

امام جمعه موقت تهران، با بیان این‌که نیروهای مسلح توانمند سرمایه‌ ارزشمند دیگری برای ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی بازوان پرتوان این ملت در تمامی عرصه‌ها بوده و دشمن از قدرت این نیروهای توانمند، دشمن را به واهمه انداخته است.

وی ابراز کرد: امید به آینده یکی دیگر از عوامل حفظ نهضت حسینی است و دشمنان در صدد زیرسوال بردن آن بوده و با پمپاژ و سیاه‌نمایی فوق‌العاده در حال تزریق این هدف خود هستند.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری اذعان کرد: به فضل خداوند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسیر صعودی خود را طی کرده و خواهد کرد ولی روز به روز ضد انقلاب، تکفیری و آمریکا در شیب سقوط قرار می‌گیرند.

آیت الله خاتمی، اذعان کرد: در قاموس مومن «نمی‌توانیم» راه ندارد در حالیکه ما می‌توانیم به فضل خداوند در عرصه‌های مختلف کشور گردنه‌های سخت را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی اظهار کرد: روزگاری دشمنان کشور مدعی بودند که اقتدار موشکی ایران چندان به واقعیت نزدیک نیست ولی پاسخ سپاه پاسداران با نقطه‌زنی مقر داعش مشت محکمی بر دهان آنها زد و نشان داد با کسی شوخی نداریم.

انتهای پیام

captcha