سوق‌دهی جوانان به سمت بی‌دینی از سوی غرب‌زده‌های داخلی
کد خبر: 3759190
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰

سوق‌دهی جوانان به سمت بی‌دینی از سوی غرب‌زده‌های داخلی

گروه فرهنگی - نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی گفت: افراد غرب‌زده داخلی تلاش می‌کنند تا جوانان نسبت به دین بی‌اهمیت شوند در این راستا بهترین راه برای مقابله با نفوذ دشمن مراجعه به قرآن است.

سوق دهی جوانان به سمت بی دینی از سوی غرب زده‌های داخلی

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان امروز پنجم آبان‌ماه در جمع شماری از مسئولان فرهنگی اظهار کرد: ساختار هر جامعه مؤلفه‌های مختلفی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها مؤلفه‌های فرهنگی است.
وی ادامه داد: کشوری که بخواهد پیشرفت کند باید از روش فرهنگ‌سازی وارد عمل شود و بخش بسیاری از توجه خود را به همین موضوع اختصاص دهد، زیرا ابزار فرهنگی معمولاً در همه مکان‌ها نقش ایفا می‌کند.
یعقوبی با اشاره به اینکه دین مبین اسلام کامل‌ترین و بهترین ابزار فرهنگی برای تعالی جامعه است، عنوان کرد: در اسلام اصیل امر به معروف و نهی از منکر واجب و برترین جهاد بیان حرف حق علیه زورگو ذکر شده، ازاین‌رو وظیفه همگان است که چنین اسلامی را به جهانیان معرفی کنند.
وی با بیان اینکه انقلاب و نظام اسلامی هم همین هدف را دنبال می‌کنند، بیان کرد: در این راستا باید انقلابی بودن جوانان هدف اصلی تمام پدرها و مادرها و مسئولان باشد، زیرا اگر صفت انقلابی از جوانان ما توسط دشمن گرفته شود، دیگر کشور بی‌دین می‌شود.
رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان‌شمالی عنوان کرد: افراد غرب‌زده هم یکی دیگر از عامل‌هایی هستند که سبب بی‌اهمیتی برخی جوانان نسبت به دین شده‌اند.
آیت الله یعقوبی اظهار کرد: رفتن کشور به سمت فساد و فحشا، جوانان را به نابودی می‌کشاند، به همین دلیل جوانان باید با تقوا، خود را از رفتن به جلسات گناه دور کرده تا دین خود را حفظ کنند.
وی گفت: بهترین راه برای مقابله با نفوذ دشمن مراجعه به قرآن و پرجمعیت کردن مساجد و توجه ویژه به هیئت‌ها و تشکل‌های مذهبی است.
انتهای پیام.

captcha