ضرورت دشمن‌شناسی و تقویت نظام ایمانی در جوانان
کد خبر: 4179512
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷

ضرورت دشمن‌شناسی و تقویت نظام ایمانی در جوانان

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر گفت: شما جوانان مدیران آینده نظام هستید به همین علت باید در عرصه دشمن‌شناسی و شناخت ایمانی اهل بیت(ع) مطالعه کنید و اسلام را خوب بشناسید و به‌مانند دیگر جوانان مومن انقلابی پای کار باشید.

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری

به گزارش ایکنا از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، امروز ۱۱ آبان‌ماه، در دیدار با سرگروه‌های بسیج دانش‌آموزی مدارس بوشهر که در مجتمع آدینه محله شهید مدرس منطقه یک این شهر برگزار شد، اظهار کرد: شما جوانان آینده اسلام و نظام هستید و توجه به شما جوانان انقلابی و بسیجی یک اقدام راهبردی برای اسلام و نظام است.

وی با بیان اینکه جهان کنونی و آینده دارای فضایی است که حوادث فوق العاده سرنوشت‌ساز در حال رخ دادن است و یکی از آنها هجمه رژیم اشغالگر قدس و حمایت کشورهایی چون امریکا، انگلیس و فرانسه در ماجرای طوفان الاقصی است، افزود: نظم آینده جهان می‌طلبد که از هم اکنون با استفاده از ارشادات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسیری قرار بگیریم که در جهان و عرصه ملی و فراملی با اقتدار و تعیین کننده باشیم تا کسی نتواند به کشور ما تهاجم کند و خود را خودسازی و معماری کنیم و قدرت مقاومت در مقابل تهاجم نرم و ادراکی دشمن داشته باشیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر در ادامه با بیان اینکه متفکران مدیریتی جهان معتقدند جنگ سخت هر چند سنگین بوده و تلفات بسیاری ایجاد می‌کند اما ایجاد مقاومت نیز می‌کند و چنین جنگ سختی به نتیجه نمی‌رسد بنابراین روی‌آوری اصلی دشمن تهاجم نرم با ابزار رسانه است، گفت: به همین منظور جنگ اصلی، جنگ رسانه فرانو و جنگ تصرف ذهن‌هاست پس باید برای هر دو جبهه سخت و نرم آماده باشیم.

وی تصریح کرد: یک بسیجی باید در صحنه برای خود و دیگران باشد و این اقدام فردی نیست بلکه به صورت جمعی انجام خواهد شد این در شرایطی است که دشمن به دنبال تحت تاثیر قراردادن جغرافیای جمعیتی جوان است و جوانان باید آن را تبدیل به فرصت کنند.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: شما جوانان مدیران آینده نظام هستید به همین علت باید در عرصه دشمن‌شناسی و شناخت ایمانی اهل بیت(ع) مطالعه کنید و اسلام را خوب بشناسید و به‌مانند دیگر جوانان مومن انقلابی پای کار باشید.

سرهنگ فضل‌الله احمدی، فرمانده بسیج حوزه دانش‌آموزی سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر، نیز گفت: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، کلاس‌های تقویتی، اردوی راهیان پیشرفت برای آشنایی با دستاوردهای نظام، برگزاری اردوهای فرهنگی - تفریحی، برپایی نمایشگاه فرهنگی در مناسبت‌های مختلف، اعزام راهیان نور دانش آموزی، برگزاری پویش‌های مختلف در فضای مجازی توسط دانش آموزان با عنوان پویش «جان فدا» از جمله فعالیت‌های دانش‌آموزان بسیجی است.

سیده‌ فردوس رضوی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha