راهپیمایی روز جهانی قدس زمینه‌ساز ناکامی استعمارگران است
کد خبر: 3815802
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲

راهپیمایی روز جهانی قدس زمینه‌ساز ناکامی استعمارگران است

گروه اجتماعی- استاد حوزه و دانشگاه، اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس شکوه و عزت اسلام را نشان می‌دهد و زمینه ساز ناکامی استعمارگران و ظالمان و ستمگران است.

راهپیمایی روز جهانی قدس شکوه و عزت اسلام را نشان می‌دهد

حجت‌الاسلام یعقوب قاسمی خویی، استاد حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس شکوه و عزت اسلام را نشان می دهد و زمینه ساز ناکامی استعمارگران و ظالمان و ستمگران است.
وی افزود: به عنوان یک مسلمان وظیفه داریم همانگونه که به مسایل شخصی، خانوادگی، محلی، ملی و کشوری فکر می‌کنیم و اهتمام می ورزیم به فکر سایر مسلمانان درحد توانمان هم باید باشیم.
حجت الاسلام قاسمی خویی، روز قدس را پشتوانه امنیت کشورمان دانست و بیان کرد: روز قدس پشتوانه امنیت کشور ما هم هست. این را همه آحاد مردم عزیز ما بدانند؛ هر یک نفری که روز قدس توی خیابان می‌آید، به سهم خود دارد به امنیت کشور و امنیت ملت و حفظ دستاوردهای انقلابش کمک می‌کند. روز قدس روز بزرگی است، روز مهمی است. ان شاءاللَّه امسال، هم در کشور ما و هم در کشورهای اسلامی دیگر، این روز، با عظمت تَر از همیشه برگزار خواهد شد
وی از راهپیمایی روز قدس به عنوان یک همبستگی دینی گفت و ادامه داد: از لحاظ وجدان انسانی و آموزه‌های دینی لازم است که با راهپیمایی که کمترین حمایت تلقّی می‌شود، حمایت خودمان را از مردم مسلمان فلسطینی اعلام می داریم که یک همبستگی دینی و اسلامی است که در سراسر جهان از این مسئله حایت می نمایند.
این استاد دانشگاه با اشاره به فرموده پیغمبر(ص) یادآور شد: ایشان می فرمایند:‌ هرکس صبح کند و به فکر مسلمانان نباشد، مسلمان واقعی نیست.
وی افزود: روز قدس، از روزهای بسیار مهم و تعیین کننده است. سال‌های متمادی است که سعی می‌شود مسئله قدس فراموش شود. روز قدس، درست تیری است به قلب این توطئه؛ حرکتی است برای خنثی کردن این توطئه خباثت آمیزی که استکبار و صهیونیسم و طرفداران و همکارانشان دست به یکی کرده اند تا به کلّی مسأله فلسطین را به دست فراموشی بسپارند.
حجت‌الاسلام قاسمی خویی، ضمن بازگو نمودن شکوه راهپیمایی روز قدس وسربلندی امت اسلام تاکید کرد: راهپیمایی روز قدس هرچقدر باشکوه تَر باشد، مایه سرافرازی و سربلندی امت اسلام خواهد شد.

انتهای پیام

captcha