معامله قرن محکوم به شکست است
کد خبر: 3815909
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱

معامله قرن محکوم به شکست است

گروه اجتماعی - مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا، گفت: معامله قرن که یک طرح آمریکایی، صهیونیستی است محکوم به شکست است و امت بزرگ اسلام در روز قدس سند شکست این طرح شوم شیطان را مهر خواهند کرد.

معامله قرن طرح شیطانی و محکوم به شکست استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، روز پنجشنبه نهم خردادماه در جمع کارکنان سپاه ملکان، گفت: معامله قرن که یک طرح آمریکایی، صهیونیستی و محکوم به شکست بوده و امت بزرگ اسلام در روز قدس سند شکست این طرح شوم شیطان را مهر خواهند کرد.

وی افزود: ایستادگی و مقاومت امت اسلامی نصرت الهی را به دنبال دارد به گونه‌ای که طبق آیات قرآن سنت الهی بر این روال است که مسلمانان در هر جنگ و تحریم و در هر برهه‌ای از زمان که استقامت و ایستادگی کردند خداوند امدادهای غیبی خود را بر آنان فرستاد و حتی فرشتگان خود را برای کمک به آن‌ها نازل کرد.

حجت‌الاسلام کاملی‌فر، افزود: ملت ایران نیز به پیروی از قرآن کریم استقامت کرده و بر همه تحریم ها پیروز خواهند شد و پشت سر ولی فقیه حرکت کرده و شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار را مثل همیشه شکست داده و ناکام خواهند گذاشت.

انتهای پیام

captcha