دشمنان از مقاومت جوانان هراس دارند
کد خبر: 3822515
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

دشمنان از مقاومت جوانان هراس دارند

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه عاشورا، با بیان اینکه دشمنان از مقاومت جوانان ما هراس دارند، گفت: شهامت شهدای مدافع حرم اجازه نداد تکفیری‌ها یک قدم به حرم آل‌الله نزدیک شوند.

دشمنان از مقاومت جوانان هراس دارند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا، امروز در آئین گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت حامد جوانی، از شهدای مدافع حرم، با بیان اینکه دشمنان از مقاومت جوانان ما هراس دارند، گفت: شهامت شهدای مدافع حرم اجازه نداد تکفیری‌ها یک قدم به حرم آل‌الله نزدیک شوند.

وی اظهار کرد: با این وجود دشمنان با یاوه‌گویی‌های خود ایران را تهدید می‌کنند، در حالی که از مقاومت فرزندان ما ترس و وحشت دارند.

سردار خرم ادامه داد: اگر چه شهدایی مانند حامد جوانی مظلومانه به شهادت رسیدند، اما همین شهادت‌ها الگوی جامعه شد و با مقاومت، استقامت و عزتش هم در نزد خدا از امتحان الهی سرفراز بیرون آمدند و هم با شهادت خود به جبهه مقاومت اسلامی و میهن اسلامی عزت بخشیدند.

فرمانده سپاه عاشورا، با بیان اینکه به لطف خدا امروز یک میلیون جوان آماده مقابله با جبهه استکبار در جمهوری اسلامی وجود دارد، گفت: این موضوع برای نظام اسلامی افتخار بزرگی است و باید تلاش کنیم این تاریخ ارزشمند به فراموشی سپرده نشود.

وی با اشاره به مواضع درست و منطقی فرمانده کل قوا در خصوص جبهه مقاومت، افزود: همان روز رهبر حکیم و روشن بین هم آن سوی مرزهای ایران اسلامی را می‌دیدند و هم اهداف و سیاست‌های شیطانی دشمن را می‌دیدند.

سردار خرم‌ اضافه کرد: همین هوشمندی و تدابیر رهبر انقلاب بود که شهدای مدافع حرم ایستادگی کردند تا نام و یاد خود را برای همیشه تاریخ زنده نگه دارند.

انتهای پیام

captcha