اجرای طرح «روایت عشق تبریز» در مراکز فرهنگی شهرداری تبریز
کد خبر: 3840284
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز خبر داد:

اجرای طرح «روایت عشق تبریز» در مراکز فرهنگی شهرداری تبریز

گروه اجتماعی - معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز گفت: طرح روایت عشق تبریز در قالب برگزاری ۴۰ برنامه خاطره‌گویی فرماندهان و رزمندگان سالهای دفاع مقدس در ۳۰ مناسبت مذهبی و دفاع مقدس از ایام محرم، تا پایان سال در مراکز فرهنگی شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

اجرای طرح «روایت عشق تبریز» در مراکز فرهنگی شهرداری تبریزحجت‌الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: طرح روایت عشق تبریز در قالب برگزاری ۴۰ برنامه خاطره‌گویی فرماندهان و رزمندگان سالهای دفاع مقدس در ۳۰ مناسبت مذهبی و دفاع مقدس از ایام محرم، تا پایان سال در مراکز فرهنگی شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

وی ضمن بیان ضرورت اهتمام به آشنایی نسل جدید با ارزش‌های دفاع مقدس، اظهارکرد: کار تخصصی و استفاده از آموزه‌های روان شناسی و ظرایف کار با کودکان بسیار حائز اهمیت است.

حجت‌الاسلام حمیدی، هدف از برگزاری طرح روایت عشق را توجه و تلاش نسل کودک و نوجوان برای به دست آوردن هنرهایی با موضوع دفاع مقدس و زنده ‌ نگه‌داشتن یاد شهیدان و دلاورمردی آنها در دوران دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با اشاره به اینکه برای انتقال مفاهیم، قصه‌ها بیشترین جذابیت را برای کودکان دارند افزود: لازم است جهت تغذیه فکری و معنوی نسل کودک و نوجوان که برای خانواده و جامعه از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار هستند، بستری ایجاد شود تا با فرهنگ دفاع مقدس آشنا شوند.

وی در پایان با بیان اینکه آینده نظام و حفظ ارزش‌ها و توسعه کشور در گرو تربیت امروز نسل کودکان و نوجوانان است با ذکر روایاتی از ائمه معصومین به توجه بیش از پیش مربیان، جامعه و خانواده به این نسل اشاره کرد.

انتهای پیام

captcha