توجه به آموزه‌های دفاع مقدس، مشکلات کشور را حل می‌کند
کد خبر: 3844759
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰

توجه به آموزه‌های دفاع مقدس، مشکلات کشور را حل می‌کند

گروه اجتماعی ــ شهردار تبریز دوران هشت سال دفاع مقدس را یک دانشگاه تمام عیار زندگی عنوان کرد و گفت: توجه به آموزه‌های دفاع مقدس می‌تواند تمام مشکلات امروز کشورمان را حل کند.

توجه به آموزه‌های دفاع مقدس می‌تواند مشکلات کشور را حل کند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین باهر، شهردار تبریز عصر روز گذشته، دوم مهرماه در یادواره شهدای خیابان قره آغاج «آبروی محله، افتخار کوچه‌ها» دوران هشت سال دفاع مقدس را یک دانشگاه تمام عیار زندگی عنوان کرد و گفت: توجه به آموزه‌های دفاع مقدس می‌تواند تمام مشکلات امروز کشورمان را حل کند.

وی اظهار کرد: تمامی افراد جامعه باید زندگی شهدا و منش آنان را الگوی زندگی خود قرار داده و در این میان مسئولان به دلیل تأثیرگذاری بیش‌تر باید به مراتب توجه و حساسیت بیش‌تری داشته باشند.

شهین باهر ادامه داد: آسایش، امنیت و عزت بین‌المللی امروزمان را مدیون خون شهیدان می‌دانیم و باید با رفتارهای صحیح خود قدردان رشادت‌ها و از خودگذشتگی آنان باشیم.

شهردار تبریز، تأکید کرد: دشمنان همچنان به‌دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و در سال‌های اخیر برای رسیدن به اهداف شوم خود از طریق جنگ نرم و جنگ فرهنگی اقداماتی انجام داده‌اند که با لطف پروردگار متعال و بصیرت مردم عزیز ناکام مانده است. کسی که خود را ولایی و ادامه‌دهنده راه شهدا می‌داند باید پاک‌دست هم باشد.

انتهای پیام

captcha