هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز برگزار می‌شود
کد خبر: 3845143
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸

هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز برگزار می‌شود

گروه فرهنگی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی زمان برگزاری هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز را 29 مهر تا 4 آبان اعلام کرد و گفت: نمایشگاه مطبوعات استان و رسانه‌های دیجیتال نیز همزمان با این نمایشگاه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی،محمد محمدپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان امروز، چهارم مهرماه در جلسه ستاد برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز، زمان برگزاری هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز را 29 مهر تا 4 آبان اعلام کرد و گفت: نمایشگاه مطبوعات استان و رسانه‌های دیجیتال نیز همزمان با این نمایشگاه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه کتاب تبریز را در میان صدها برنامه فرهنگی و هنری اجرا شده در سطح استان و منطقه می‌توان شاخص‌ترین و پرمخاطب‌ترین رویداد عنوان کرد.

محمدپور افزود: باوجود تنگناهای اعتباری و منابع تخصیص یافته،‌ این رویداد هر سال بهتر و گسترده‌تر و تاثیرگذارتر از سال پیش برگزار می‌شود و دلیل این مدعا، استقبال گسترده مردم و فروش هشت و نیم میلیاردی کتاب در نمایشگاه سال پیش بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: در ایامی که نمایشگاه بین‌‌المللی کتاب تبریز برگزار می‌شود، علاقمندان به کتاب و کتابخوانی از استان‌های مختلف و حتی کشورهای مجاور به این نمایشگاه مراجعه می‌کنند و به عبارتی تبریز به کانون مبادلات فرهنگی منطقه تبدیل می‌شود.

محمدپور،‌ نمایشگاه کتاب را نقطه‌ِ عطفی در ارتباط با جریان نشر عنوان کرد و گفت: در طول برگزاری این نمایشگاه فضای رقابتی مثبت و سازنده‌ای در حوزه‌ نشر ایجاد می‌شود و شاید به جرأت بتوان گفت اگر این نمایشگاه نباشد حوزه‌ نشر در عرصه‌ِ کیفی شاهد تحرک چندانی نخواهد بود.

انتهای پیام

captcha