بیانیه گام دوم انقلاب، تمدن‌ساز است
کد خبر: 3845730
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
فرمانده سپاه عاشورا:

بیانیه گام دوم انقلاب، تمدن‌ساز است

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه عاشورا با تأکید بر این‌که انگیزه مذهبی و سیاسی جوانان در جامعه انقلابی باید حفظ شود،گفت: بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری، بیانیه‌ای تمدن‌ساز است.

بیانیه گام دوم انقلاب؛ بیانیه‌ای تمدن ساز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردارعابدین خرّم، فرمانده سپاه عاشورا امروز، 7 مهرماه در نشست شورای اسلامی کلانشهر تبریز، گفت: هفته دفاع مقدس را به‌عنوان هفته اقتدار نظام می‌دانیم که مظهر عزت یک ملت در برابر مستکبرین است. مقطعی از تاریخ درخشان ملت در این هفته رقم خورده که دشمنان می‌خواستند از طریق این جنگ مردم را از نظام پشیمان کنند.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب در چهل سالگی انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب را بیان کرده‌اند که محصول این بیانیه دستاوردهای دفاع مقدس است.

سردار خرم با اشاره به اینکه ثبات امنیت و حفظ تمامیت ارضی از دستاوردهای نظام است، ادامه داد: ما در عرصه انقلاب علم را به‌عنوان موتور پیشران کشور می‌دانیم. آنچه که توانست ما را از بن‌بست‌ها نجات دهد، خلاقیت و نوآوری بود که در دوران دفاع مقدس بیشمار است.

وی ادامه داد: عامل تعیین کننده دفاع مقدس حضور ملت و مردم در قالب نیروهای داوطلب و بسیج بود. جنگ یک پدیده مخرب بود و حضور مردم این بلا را دفع کرد.

فرمانده سپاه عاشورا افزود: اوج اخلاق، معنویت و گذشت و ایثار در دوران دفاع مقدس بود و اصلی‌ترین سبقه حرکت رزمندگان در جبهه بود که مشکل‌ترین مشکلات را حل می‌کرد. ما امروز در چهل و یک سالگی انقلاب، همان زورگویی دشمنان در اول انقلاب را مشاهده می‌کنیم.

وی ابراز کرد: امروز حتی در سازمان ملل اجازه عیادت وزیر امور خارجه از نماینده ایران در این سازمان را نمی‌دهند. امروز تقابل ما با دشمنان، تمدن‌سازی است. چالش اصلی ما در این مسیر، تفکر غربی و تکنوکراتی است. ما قبل از انقلاب آزادی داشتیم اما این نوع آزادی‌ها از نوعی است که در دنیا آن را آزادی کمالی می دانند که این نوع آزادی، کمالی نیست.

سردار خرم افزود: امروز معرفی شهدا و نظام فکری شهدا یکی از وظایف شوراست. فرصت درک تجربیات موفق دفاع مقدس و انقلاب مثلاً نقش جوانان که بی‌نظیر است. احیای هویتی محلات تبریز از دیگر وظایف شورا است. تصویرسازی شخصیت‌های انحرافی در تبریز و در نظام اسلامی یک مشکل است.

وی با بیان اینکه جعل و سانسور هویت انقلابی تبریز، از دیگر آسیب‌های تبریز است، گفت: باید عدالت اجتماعی برقرار شود اما نه فقط به نیت جمع کردن رأی بلکه برای رضایت خدا. آسیب دیگر، ترویج فرهنگ غربی در تبریز است. اماکن آلوده در تبریز علی‌رغم کاهش، همچنان وجود دارند.

انتهای پیام

captcha