جامعه برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی به دانشگاه پناه ببرد
کد خبر: 3848378
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷

جامعه برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی به دانشگاه پناه ببرد

گروه اجتماعی ــ رئیس دانشگاه تبریز با تأکید بر اینکه جامعه باید برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی به دانشگاه پناه ببرد، گفت: همانطوری که تحریم‎ها به فرصتی برای صنعت و کشاورزی ما تبدیل شده است، آسیب‌های اجتماعی نیز باید به فرصتی برای ارائه راهکار توسط دانشگاه‌ها تبدیل شود.

جامعه برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی به دانشگاه پناه ببرد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، میررضا مجیدی، رئیس دانشگاه تبریز، امروز، 16 مهرماه در اولین کنگره دو سالانه تازه‌های روانشناسی و علوم رفتاری در دانشگاه تبریز، با تأکید بر اینکه جامعه باید برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی به دانشگاه پناه ببرد، گفت: همانطوری که تحریم‎ها به فرصتی برای صنعت و کشاورزی ما تبدیل شده است، آسیب‌های اجتماعی نیز باید به فرصتی برای ارائه راهکار توسط دانشگاه‌ها تبدیل شود.

وی اظهار کرد: جامعه باید راهکارهای دانشگاه را برای شناخت، درمان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بپذیرد. نباید از ارائه آمارها در زمینه آسیب‎های اجتماعی امتناع کنیم و درمان و راهکارهای لازم در این خصوص را نیز باید دانشگاهیان ارائه دهند.

مجیدی با تأکید بر اینکه اعتماد به نفس و امید به آینده دو مهارتی هستند که نسل جوان ما به آن نیاز دارند، گفت: اعتماد و امید کلید پیشرفت کشور بوده و برای حل مشکلات کشور و ارائه راهکار به سوی دانشگاهیان دست دراز می‌کنیم.

رئیس دانشگاه تبریز بیان کرد: از توان اساتید روانشناسی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی استفاده شود.

انتهای پیام
captcha