بهره‌گیری از رسانه‌های نوین در تبیین گام دوم انقلاب
کد خبر: 3859713
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴

بهره‌گیری از رسانه‌های نوین در تبیین گام دوم انقلاب

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، گفت: بسیج و سپاه باید از رسانه‌های نوین بهره گرفته و در تبیین و گفتمان‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب جدی باشند.

بسیج از رسانه های نوین خود برای تبیین  گام دوم انقلاب بهره بگیرند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز، پنجم آذرماه در اجتماع بسیجیان تبریز، از بسیج به‌عنوان نیروهای بی‌نشان و گمنام یاد کرد که در عرصه‌های مختلف، نمادی از عظمت ملت ایران بوده و مظهر نیروی کارآمد درونی کشور است.

وی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب باید بدانند تا بسیج هست این نظام الهی و مردمی شکست نمی‌خورد، همچنان که اگر بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس نبود، سرنوشت ایران اسلامی مبهم بود.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم اظهار کرد: بسیج در طول ۴۰ سال گذشته همواره با اخلاص کامل و ارتباط با خدای خود در تمام میادین سخت و نفس‌گیر و بحرانی به وظایف دینی و ملی خود عاشقانه و مجاهدانه عمل کرده و با بصیرت کامل در برابر همه نوع تهدید و دسیسه ایستادگی کرده است.

امام جمعه تبریز، ادامه داد: امروز نیز بسیج باید فراتر از اختلافات طبقاتی، شکاف‌های نسلی، رقابت‌های قومی و منازعات مذهبی و جدل‌های سیاسی، جناحی و حزبی همچنان در دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب پیشرو باشد.

وی از بسیجیان درخواست کرد تا در ماه‌های آینده نسبت به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توجه بیشتری نشان دهند و ادامه داد: در این ارتباط سپاه و بسیج باید از رسانه‌های نوین برای تبیین موضوع و گفتمان‌سازی بهره بگیرند.

امام جمعه تبریز با تأکید بر اینکه بدون انجام کارهای رسانه‌ای و هنری گفتمان‌سازی برای بیانیه گام دوم ممکن نیست، یادآوری کرد: باید توجه داشت گفتمان‌سازی کاری کوتاه‌مدت نیست و حداقل برنامه‌های میان‌مدت می‌طلبد که باید با برنامه‌ریزی دقیق در این حوزه گام برداشت.

وی متذکر شد: بسیج باید در دانشگاه‌ها و در مراکز علمی و فرهنگی بیشتر نقش مولد داشته باشد و دستگاه‌ها و سازمان‌ها و دیگر نهادهای جامعه از آن بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب باید به برنامه و چارچوب‌های معین و مشخص تبدیل شود، گفت: در حیطه اجرا و قانون، همه دستگاه‌ها باید نسبتشان را با این بیانیه مشخص و به وظایف خود عمل کنند.

انتهای پیام
captcha