تحقق اهداف انقلاب در گام دوم نیازمند تحول اخلاقی است
کد خبر: 3861760
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳

تحقق اهداف انقلاب در گام دوم نیازمند تحول اخلاقی است

گروه اجتماعی ــ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا، گفت: در گام دوم انقلاب هم یکی از توصیه‌های مهم مقام عظمای ولایت، مسائل اخلاقی و معنویت است، تحقق اهداف انقلاب در گام دوم بدون تحول اخلاقی و معنوی امکان‌پذیر نیست.

تحقق اهداف انقلاب در گام دوم نیازمند تحول اخلاقی و معنوی است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا امروز، 13 آذرماه در همایش مشترک مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه و مسئولان تعلیم و تربیت بسیج نواحی سپاه عاشورا، اظهار کرد: یکی از مباحث مهمی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تأکید دارند، این است که «من از سپاه صددرصد راضی هستم ولی قانع نیستم». سپاه جزو پر افتخارترین مجموعه‌های این نظام است.

وی افزود: عرصه دیگری که از همه اینها مهم‌تر تلقی می‌شود، تلاش برای حفط معنویت است که حضرت آقا هم روی آن تأکید دارند. در گام دوم انقلاب هم یکی از توصیه‌های مهم مقام معظم رهبری، مسائل اخلاقی و معنویت است. تحقق اهداف انقلاب در گام دوم بدون تحول اخلاقی و معنوی امکان‌پذیر نیست.

حجت‌الاسلام کاملی‌فر به تشریح 10 عامل معنویت‌زا که از سوی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان شده بود پرداخت و یادآور شد: دستورالعمل «بایدها و نبایدهای سازمانی» از سوی نماینده ولی فقیه در سپاه صادر شده است که ناظر بر تقویت اخلاق و معنویت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: در این دستورالعمل، مسائلی مانند رعایت حقوق مادی و معنوی کارکنان نیز دیده می‌شود. همچنین خودداری از به‌کارگیری کارکنان خارج از وقت اداری، ترویج حلال‌خواری و راه‌اندازی نهضت صرفه‌جویی نیز دیگر موارد درج شده در این دستور‌العمل است.

انتهای پیام
captcha