بیانیه گام دوم انقلاب برای قشر جوان تبیین شود
کد خبر: 3862719
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۷

بیانیه گام دوم انقلاب برای قشر جوان تبیین شود

گروه اجتماعی ــ امام جمعه اهر گفت: مستندسازی بیانیه گام دوم رسالت حوزه است تا با تبیین مسائل، منابع سخنان مقام معظم رهبری به قشر جوان و روحانیت منتقل شود.

بیانیه گام دوم انقلاب به قشر جوان تبیین شود

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجتالاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر عصر روز گذشته، 17 آذرماه در جمع طلاب و روحانیان اهر، بیان کرد: امام خمینی(ره) به‌دنبال تحقق تمدن نوین اسلامی بود؛ همان مسیری که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم با بیان موضوع «خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی» ادامه می‌دهند.

وی افزود: امام خمینی(ره) در صدور انقلاب به خارج از کشور، فکر جهانی داشتند که با استفاده از جامعیت اسلام، مبنای جهانی بودن این دین را بنا کردند.

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده افزود: وقتی رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم فکرهای نو و طرح‌های جدیدی ارائه می‌دهند؛ باید بیش از همه روحانیت و حوزه‌های علمیه برای فرهنگ‌سازی این موضوع، پیش قدم شوند.

امام جمعه اهر، با اشاره به بخش‌هایی از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر سبک زندگی اسلامی و اخلاق و معنویت در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، گفت: وظیفه طلاب، ترویج این مهم است تا این موضوعات را به زندگی روزمره مردم وارد کنند.

وی با تأکید بر مستند کردن بیانیه گام دوم انقلاب گفت: مستندسازی بیانیه گام دوم رسالت حوزه است تا با تبیین مسائل، منابع سخنان حضرت آقا، به قشر جوان و روحانیت منتقل شود.

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده با بیان این‌که امام خمینی(ره) بنیان‌گذارانقلاب اسلامی، در رابطه با پایگاه‌های بسیج و طلاب و دانشجو توجه خاصی داشتند، گفت: ایشان تأکید داشتند که این پایگاه‌ها باید از نظر اعتقادی، فکری و فرهنگی، سایر پایگاه‌ها را تغذیه کنند.

انتهای پیام
captcha