رئیس جدید اوقاف میانه معرفی شد
کد خبر: 3865827
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲

رئیس جدید اوقاف میانه معرفی شد

گروه اجتماعی ــ رئیس جدید اداره اوقاف میانه با حضور حجت‌الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی، مدیرکل اوقاف آذربایجان شرقی معرفی شد.

رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه میانه معرفی شد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با حضور حجت‌الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و محمدرضا مشایخی، فرماندار میانه امروز، اول دی‌ماه رئیس جدید اداره اوقاف این شهرستان معرفی شد.

حجت‌الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی، مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در این مراسم ساماندهی موقوفات میانه و طرح ساماندهی امامزاده اسماعیل(ع) را از مهم‌ترین اولویت‌ها برشمرد و گفت: تسهیل امور موقوفه با احیا، بازسازی و به‌روزرسانی موقوفات به‌منظور منشأ اثر بودن از دیگر اولویت‌هاست.

وی به وجود بیش از چند صد نوع نیت وقفی در امر موقوفات اشاره کرد و از زحمات حجت‌الاسلام غفاری در شهرستان میانه تقدیر و برای حجت‌الاسلام تقی‌زاده برای انجام بهتر امور آرزوی توفیق روزافزون کرد.

محمدرضا مشایخی، فرماندار میانه نیز ضمن تقدیر از عملکرد خوب حجت‌الاسلام میرطاهر غفاری برای رسیدن به اهداف مورد نظر در حوزه اوقاف و امور خیریه و رفع مسئله اوقاف در آقکند مرکز بخش کاغذکنان گفت: گستردگی شهرستان میانه سبب ایجاد ازدحام کاری در خصوص اوقاف شده است.

وی با بیان اینکه وقف علاوه ‎بر احیای مسائل دینی می‎تواند خواسته‎ها و نیازهای جامعه را برطرف و امور خیریه را ترویج کند، بیان کرد: شهرستان میانه جزو شهرستان‌های درگیر با مسئله وقف بوده و امیدواریم بتوانیم با قوت و قدرت تمام و هماهنگی امور در خصوص مسائل اوقاف بتوانیم در شهرها به‌ویژه روستاها به پیشبرد امور اوقاف شهرستان کمک کنیم.

فرماندار ویژه میانه برای حجت‌الاسلام عزالدین تقی‌زاده در سمت رئیس جدید اداره اوقاف میانه آرزوی توفیق بیش از پیش در رسیدن به اهداف مورد نظر کرد.

انتهای پیام
captcha