حضور وزیر آموزش‌و‌پرورش در روستای زلزله‌زده ورنکش میانه
کد خبر: 3866834
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹

حضور وزیر آموزش‌و‌پرورش در روستای زلزله‌زده ورنکش میانه

گروه اجتماعی ــ وزیر آموزش و پرورش در جریان سفر دو روزه خود به استان آذربایجان‌شرقی بعد از ظهر روز پنجشنبه، پنجم دی‌ماه از مناطق زلزله‌زده ترکمانچای میانه بازدید کرد.

حضور وزیر آموزش و پرورش در روستای زلزله‌زده ورنکش میانهبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش در جریان سفر دو روزه خود به استان آذربایجان‌شرقی بعد از ظهر روز پنج‌شنبه، پنجم دی‌ماه از مناطق زلزله‌زده ترکمانچای میانه بازدید کرد.

وی در این بازدید با اشاره به اینکه روز بعد از زلزله همکاران و کارشناسان سازمان نوسازی و تجهیز مدارس با حضور در این مناطق به ارزیابی تمامی مدارس آسیب‌دیده پرداختند، گفت: بخشی از مدارس با مقاومت بالا آسیبی ندیده و دانش‌آموزان در آن مشغول به تحصیل هستند.

حاجی میرزایی با اشاره به بازدیدش از مدرسه شبانه‌روزی شهید سلطانی روستای ورنکش بر تأمین تجهیزات کارگاهی و بازسازی هرچه سریع‌تر مدارس آسیب‌دیده توسط سازمان نوسازی و تجهیز مدارس تأکید کرد.

وزیر آموزش و پرورش همچنین در روستای ورنکش میانه با خانواده دو دانش‌آموز فوت شده به نام‌های زهرا عابدی و ریحانه قربانی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

انتهای پیام
captcha