آشنایی با سبک زندگی علمی و عملی حضرت زهرا(س) در نرم‌افزار سوگ کوثر
کد خبر: 3870973
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲

آشنایی با سبک زندگی علمی و عملی حضرت زهرا(س) در نرم‌افزار سوگ کوثر

گروه فناوری اطلاعات ــ نرم‌افزار اندرویدی سوگ کوثر اطلاعات جامعی در مورد سبک زندگی علمی و عملی حضرت زهرا(س) در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

به گزارش ایکنا؛ حضرت فاطمه زهرا(س) دختر گرامی پیامبر اسلام(ص) و حضرت خديجه(س)، همسر امام علی(ع) و مادر امام حسن(ع) و امام حسین(ع) است.

حضرت فاطمه(س) در دین اسلام جایگاه بسیاری رفیعی دارد و به ویژگی‌های متعددی ممتاز است. آن حضرت معصومه است و 12 امام شیعه از نسل آن حضرت هستند. سوره و آیاتی از قرآن همچون سوره کوثر، سوره انسان، آیه تطهیر و آیه مودت در حق آن حضرت و همسر و فرزندانش نازل شده است و مطابق با روایتی از پیامبر اکرم(ص) دوستی و دشمنی با آن حضرت به منزله دوستی و دشمنی با پیامبر است. پیامبر اکرم(ص) در روایتی دیگر آن حضرت را سیدة نساء العالمین‌(بزرگ بانوی زنان جهانیان) نامیده است.

آن حضرت در سال دوم یا سوم هجری با امام علی(ع) ازدواج کرد. در آیاتی از قرآن آن حضرت به همراه همسر و دو پسرش به عنوان اهل بیت پیامبر اکرم(ص) خوانده شدند و به شدت مورد عنایت پیامبر اسلام(ص) بودند. 
آشنایی با سیره و سبک زندگی حضرت زهرا(س)، می‌تواند مسیر حق و حقیقت را برای ما به ارمغان بیاورد. نرم‌افزار اندرویدی سوگ کوثر که به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تولید شده در ۸ فصل، اطلاعات جامعی را در مورد سبک زندگی علمی و عملی حضرت زهرا(س) در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در این نرم‌افزار متن آیات مربوط به مقام و عظمت حضرت زهرا و اهل بیت(ع) به همراه ترجمه، تفسیر و ترتیل، احادیثی از ائمه در مورد مقام و عظمت حضرت زهرا(س)، همچنین احادیثی از حضرت زهرا(س) در موضوعات مختلف اخلاقی و اجتماعی، فایل صوتی و متنی زیارت‌نامه حضرت زهرا(س)، حدیث کساء و خطبه حضرت زهرا(س) و پاسخ به سؤالاتی درباره برتری حضرت زهرا(س) قرار گرفته است.

https://www.noorsoft.org/images/screenshots/15725/1Menu%20Main.jpg

مصحف حضرت زهرا‌(س)، ارائه مقالات منتشرشده با موضوعات گوناگون درباره سبک زندگی و سیره فردی و اجتماعی، مقام و منزلت حضرت زهرا(س)، اشعار مختلف و مراثی در مورد شهادت ایشان و مواردی از این دست از جمله محتوای ارائه شده در این نرم‌افزار اندرویدی است.

همچنین در بخش نگارخانۀ نرم‌افزار سوگ کوثر امکان دسترسی به تصاویر مختلف از مدینه منوره و قبرستان بقیع، صوت فایل‌های مداحی در مورد شهادت حضرت زهرا(س)، سخنرانی، فیلم و نماهنگ، برای کاربر فراهم شده است. افراد می‌توانند با ارسال عدد ۱ به شماره ۷۳۸۶۵۰، نسبت به دریافت نرم‌افزار و استفاده رایگان، اقدام کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نرم‌افزار اندرویدی سوگ کوثر، اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام
captcha