مراسم گرامیداشت شهدای حادثه سقوط هواپیما در دانشگاه تبریز
کد خبر: 3871713
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۱

مراسم گرامیداشت شهدای حادثه سقوط هواپیما در دانشگاه تبریز

گروه اجتماعی ــ مراسم گرامیداشت شهدای حادثه غمبار سانحه هوایی با حضور استادان، کارمندان و دانشجویان در مسجد دانشگاه تبریز برگزار شد.

مراسم گرامیداشت جان باختگان حادثه هواپیما در دانشگاه تبریز برگزار شد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مراسم گرامیداشت شهدای حادثه غمبار سانحه هوایی عصر روز گذشته 24 دی‌ماه در مسجد دانشگاه تبریز و با حضور استادان، کارمندان و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام رحیم همزبان، استاد دانشگاه تبریز در این مراسم ضمن تسلیت حوادث اخیر و با اشاره به فرارسیدن سالگرد حمله هوایی رژیم بعثی به دانشگاه تبریز در 27 دی ماه، به جایگاه صبر در دین اسلام اشاره کرد و افزود: در راه جهاد باید ضربات جنگ را تحمل کرد و مصداق آن شهید سپهبد سلیمانی است.

وی گفت: برای رسیدن به نتایج مطلوب باید رنج دید و تحمل کرد، زمین اگر تیغ شخم را تحمل نکند نمی‌تواند بارور شود و باید در برابر مصائب، صبر و بردباری به خرج داد و ما مسلمانان و مومنان اعتقاد داریم خدایی که بر جهان حاکم است، حکیم و داناست.

حجت‌الاسلام همزبان در ادامه به شهدای سانحه هوایی اشاره کرد و گفت: آمریکا از روی دشمنی، فضایی ایجاد کرد که باعث بروز این اشتباه شد.

این استاد حوزه و دانشگاه، افزود: صبر در برابر قضای پروردگار، زیباست و زیباتر از آن رسیدن به مرحله رضا در برابر قضای الهی‌ است و امیدواریم بازماندگان این حوادث و ملت عزیز ایران برابر این قضای الهی به مقام رضا برسند.

انتهای پیام
captcha