«شب فرهنگی اصفهان» در تبریز برگزار می‌شود
کد خبر: 3877363
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸

«شب فرهنگی اصفهان» در تبریز برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، گفت: شب فرهنگی اصفهان با هدف معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری و تقویت و گسترش تعاملات میان هنرمندان، ایجاد فضای نشاط و امید و تولید آثاری فاخر و ماندگار ۲۴ بهمن‌ماه جاری در تبریز برگزار می‌شود.

«شب فرهنگی اصفهان» در تبریز برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی،حجت‌الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز امروز، 19 بهمن‌ماه در جمع مدیران فرهنگی شهرداری تبریز، گفت: شب فرهنگی اصفهان با هدف معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری و تقویت و گسترش تعاملات میان هنرمندان، ایجاد فضای نشاط و امید و تولید آثاری فاخر و ماندگار ۲۴ بهمن‌ماه جاری در تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد فرهنگی در زمینه‌های مختلفی همچون هنرهای تجسمی، ادبیات، موسیقی، نمایش، سینما و گردشگری با مشارکت شهرداری تبریز برپا خواهد شد.

حجت‌الاسلام حمیدی، اظهار کرد: شب‌های فرهنگی فرصتی مناسب برای معرفی زیبایی‌ها و جاذبه‌های شهرها برای شهرهای دیگر است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، با تاکید بر افزایش همبستگی ملی با برپایی این رویدادهای فرهنگی، گفت: شناخت هنرمندان، بزرگان و ادبای جای جای ایران یکی از دستاوردهای این برنامه ها خواهد بود.

وی یادآور شد: شهر اصفهان نیز برای این رویداد فرهنگی برنامه خوبی در حوزه‌های هنری، ادبیات، صنایع دستی و... دارد که طی این برنامه در تبریز معرفی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha