رقابت 138 کاندیدا در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو
کد خبر: 3878406
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

رقابت 138 کاندیدا در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تبریز، با بیان این‌که از برنامه زمانبندی انتخابات جلو هستیم و تمامی امور طبق روال انجام می‌شود، گفت: طبق آخرین گزارشات، 138 کاندیدا در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو رقابت خواهند کرد.

رقابت 138 کاندیدا در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکوبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، بهروز مهدوی، رئیس ستاد انتخابات شهرستان تبریز امروز، 23 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران، با بیان این‌که از برنامه زمانبندی انتخابات جلو هستیم و تمامی امور طبق روال انجام می‌شود، گفت: طبق آخرین گزارشات، 138 کاندیدا در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو رقابت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، ۱۰۰۲ شعبه اخذ رای تعیین شده که799 شعبه آن در شهرستان تبریز قرار دارد؛ همچنین در روستاهای شهرستان تبریز، سردرود و باسمنج نیز ۷۷ شعبه، بخش خسروشهر و روستاهایش 39 شعبه و در شهر تبریز نیز ۶۸۳ شعبه (۶۷۷ شعبه ثابت و شش شعبه سیار) تعیین شده است.

مهدوی، با اشاره به این‌که در شهرستان اسکو نیز ۱۱۹ شعبه اخذ رای تعیین شده است، افزود: در شهر اسکو ۱۶ شعبه اخذ رای ثابت و یک شعبه سیار، در شهرسهند 39 شعبه ثابت و دو شعبه سیار، در بخش ایلخچی و روستاهایش 31 شعبه ثابت و دو شعبه سیار قرار خواهد داشت.

فرماندار شهرستان تبریز، با بیان این‌که در شهرستان آذرشهر، ۸۴ شعبه اخذ رای تعیین شده است، گفت: در شهر آذرشهر ۱۹ شعبه ثابت و دو شعبه سیار، در بخش مرکزی آذرشهر و روستاهایش ۲۵ شعبه ثابت و پنج شعبه سیار، در بخش ممقان و روستاهایش ۱۰ شعبه ثابت و یک شعبه سیار و در بخش گوگان و روستاهایش نیز ۲۱ شعبه ثابت و یک شعبه سیار قرار خواهد داشت.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تبریز با تاکید بر این‌که نسبت به دوره قبل، ۱۰۰ شعبه اخذ رای را در حوزه انتخابیه افزایش داده‌ایم، گفت: بلافاصله پس از اتمام رای گیری، شمارش آرا شروع شده و با این روال، پیش بینی می‌کنیم که طی روز بعد از اتمام انتخابات نتایج را اعلام کنیم.

وی با بیان این‌که در شهرستان تبریز یک میلیون و ۳۷۹ هزار و ۷۷۰ نفر واجد شرایط رای دادن هستند، گفت: تعداد واجدان شرایط رای دادن در کل حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو نیز برابر با یک میلیون و ۵۸۱ هزار و ۲۳۷ نفر است.

مهدوی، با بیان این‌که ۳۲۸ داوطلب شرکت در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه مرکز تبریز ثبت‌نام کرده بودند، افزود: طبق آخرین گزارشات، ۱۳۸ نفر تایید صلاحیت شده و به عنوان کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به رقابت خواهند پرداخت.

فرماندار تبریز، با بیان این‌که امروز لیست نهایی تایید صلاحیت شدگان و نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر می‌شود، افزود: تبلیغات کاندیداها از بامداد پنجشنبه 24 بهمن شروع شده و به مدت هفت روز تا ساعت ۸ صبح پنجشنبه 30 بهمن ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha