تنها راه موفقیت، اتکا به داشته‌های خود است
کد خبر: 3878621
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷

تنها راه موفقیت، اتکا به داشته‌های خود است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، گفت: تکیه ملت ایران به استفاده از ظرفیت‌های داخلی باید روز به روز روی مسئله رونق تولید داخلی معطوف شود؛ زیرا در یک جنگ اقتصادی از ناحیه دشمن قرار داریم و تنها راه موفقیت، اتکا به داشته‌های خود است.

حجت الاسلام آل هاشم در نشست شورای اداریبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز شامگاه پنج‌شنبه، 24 بهمن‌ماه در نشست شورای اداری استان که با حضور محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: تکیه ملت ایران به استفاده از ظرفیت‌های داخلی باید روز به روز روی مسئله رونق تولید داخلی معطوف شود و بر ظرفیت داخلی خود تکیه کنیم زیرا در یک جنگ اقتصادی از ناحیه دشمن قرار داریم و تنها راه موفقیت، اتکا به داشته‌های خود است. 

وی با تأکید بر ضرورت حضور حداکثری در انتخابات دوم اسفندماه اظهار کرد: هفته آتی، امتحان دیگری در پیش بوده و هر کسی به کشورش علاقه دارد در انتخابات شرکت خواهد کرد.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، افزود: مردم انقلابی تبریز پس از شهادت سردار سلیمانی با برگزاری مراسم گرامیداشت، صحنه‌ای دیدنی آفریدند، امیدواریم انتخابات نیز با تلاش نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، سایر نهادهای امنیتی و مردم به بهترین شکل مدیریت شود.

امام جمعه تبریز، تأکید کرد: هفته بعد نیز در صحنه انتخابات، دوباره با آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به شاخص‌های مدیر انقلابی، اظهار کرد: مسئولیت‌پذیری از مهم‌ترین شاخصه‌های مدیر انقلابی بوده و مدیر انقلابی نباید به دلیل سرگرم شدن به فرعیات از مسائل و ارزش‌های اصلی غافل شود.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، اضافه کرد: حفظ اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولان نیز از دیگر ویژگی‌های مدیر انقلابی بوده و یکی از رموز موفقیت مدیران آذربایجان‌شرقی، همدلی است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، با بیان این‌که پرهیز از کسالت هم جزو شاخصه‌های مدیر انقلابی بوده و باید در همه زمینه‌ها از جمله اقتصاد به‌طور جهادی کار کنیم، گفت: باید جهادی حرکت کنیم و به ظرفیت‌های داخلی و رونق تولید توجه داشته باشیم تا بر تهدیدهای دشمن غالب شویم.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برخی دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: بعد از انقلاب اقدامات شایسته‌ای در تمامی حوزه‌ها به‌ویژه نقش زنان در جامعه، وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها انجام شد و افزایش امید به زندگی در زنان که قبل از پیروزی انقلاب ۵۴ سال بود، به ۷۸ سال و در مردان از ۵۲ سال به ۷۵ سال رسیده است.

امام جمعه تبریز، گفت: حضور با شور و شوق مردم از ابتدای شهادت تا چهلم شهید سلیمانی و راهپیمایی ۲۲ بهمن زیر برف و یخبندان نشانگر پایبند بودن مردم به آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام
captcha