پرستاران در خط مقدم جبهه سلامتی هستند
کد خبر: 3885021
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲

پرستاران در خط مقدم جبهه سلامتی هستند

فرمانده سپاه عاشورا، ضمن قدردانی از پرستاران، پزشکان و کادر درمانی گفت: خدماتی که کادر درمانی و پرستاران به مردم ارائه می‌دهند کمتر از نبرد در جبهه‌های جنگ سخت نبوده و این عرصه در حقیقت میدان نبرد با دشمن سلامتی مردم است.

پرستاران در خط مقدم جبهه سلامتی هستندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا، روز گذشته، 22 اسفندماه با حضور در بخش‌های مختلف مرکز آموزشی و درمانی امام رضا(ع) تبریز ضمن قدردانی از پرستاران، پزشکان و کادر درمانی این مجموعه، گفت: خدماتی که کادر درمانی و پرستاران به مردم ارایه می دهند کمتر از نبرد در جبهه‌های جنگ سخت نبوده و این عرصه در حقیقت میدان نبرد با دشمن سلامتی مردم است.

وی اظهار کرد: سپاهیان و بسیجیان آذربایجان‌شرقی به عنوان سرباز ملت اعلام آمادگی می‌کنند تا هر گونه کمک و خدمتی که نیاز و لازم باشد برای آحاد مردم انجام داده و امیدواریم بر این مشکل حوزه سلامت نیز پیروز شویم.

سردار خرم با ابراز خرسندی از مدیریت و کنترل بحران در بیمارستان امام رضا تبریز، ادامه داد: با توجه به گستردگی و سرعت تسری ویروس کرونا در بین افراد جامعه و نیز ابتلای افراد بیشتر، تیم مدیریت این مرکز عملکرد بسیار خوبی داشته و در این مدت با اتخاذ تمهیدات لازم توانسته اند از نظر تجهیز و تهیه لوازم مصرفی عالی عمل کنند. سپاه عاشورا نیز همواره خود را از مردم و در کنار مردم می‌داند و برای هرگونه همکاری در زمینه تامین سلامت مردم اعلام آمادگی می‌کند.

انتهای پیام
captcha