رزمایش «مدافعان سلامت» در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود
کد خبر: 3887516
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸

رزمایش «مدافعان سلامت» در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای عاشورا، از برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیکی مدافعان سلامت در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: ویروس کرونا تجربه جدیدی بود و یگان‌های جنگ‌نوین ما تاکنون در این سطح به کار گرفته نشده بودند.

رزمایش دفاع بیولوژیکی مدافعان سلامت در آذربایجان شرقی برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان شرقی، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، سردار عابدین خرم، جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای عاشورا، امروز، 7 فروردین‌ماه، از برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیکی مدافعان سلامت در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: ویروس کرونا تجربه جدیدی بود و یگان‌های جنگ‌نوین ما تاکنون در این سطح به کار گرفته نشده بودند.

وی افزود: از نگاه سپاه، این یک رزمایش عمومی است و بر این اساس عملیات دفاع بیولوژیکی مدافعان سلامت در سراسر کشور در قالب ۱۰ قرارگاه آغاز شده و در آذربایجان شرقی نیز این عملیات با حضور تمام یگان‌های مستقر در سپاه عاشورا و قرارگاه منطقه‌ای عاشورا انجام خواهد شد.

سردار خرم تأکید کرد: تمام امکانات سپاه برای این امر به کار گرفته خواهد شد و مناطق مختلف تبریز توسط ۱۰۰ دستگاه خودرو ضدعفونی در یک حرکت جهادی تحت پوشش قرار گرفته و ضدعفونی خواهد شد.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان این‌که رزمایش مذکور در برخی شهرهای استان نیز که آلودگی بیشتری دارند برگزار خواهد شد، گفت: در کنار ضد عفونی معابر، بسته‌های بهداشتی نیز در مناطق محروم توزیع خواهد شد.

انتهای پیام
captcha