افزایش آمار مبتلایان به کرونا در اهر به ۵۲ نفر
کد خبر: 3887999
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸

افزایش آمار مبتلایان به کرونا در اهر به ۵۲ نفر

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر گفت: جواب آزمایش کووید 19 هفت بیمار مشکوک بستری شده در بیمارستان باقرالعلوم (ع) اهر مثبت اعلام شد که با افزایش تعداد موارد مثبت، تعداد بیماران قطعی در این شهرستان به ۵۲ نفر رسید.

افزایش آمار مبتلایان به کرونا در اهر به ۵۲ نفرمحمدمیرزاپور، مدیر شبکه بهداشت اهر، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: متأسفانه جواب آزمایش هفت بیمار مشکوک بستری شده در بیمارستان باقرالعلوم(ع) اهر مثبت اعلام شد که با افزایش تعداد موارد مثبت، تعداد بیماران مثبت قطعی در این شهرستان به ۵۲ نفر رسید.

وی گفت: هم اکنون ۶۱ نفر در بیمارستان اهر بستری هستند که ۳۵ بیمار مشکوک و ۲۶ نفر نیز مثبت قطعی هستند.

میرزاپور، ضمن هشدار جدی به شهروندان برای رعایت توصیه‌های بهداشتی و ماندن در منزل گفت: اگر توصیه‌ها و رعایت نکات بهداشتی جدی گرفته نشود، در روزهای آتی شاهد افزایش تعداد مبتلایان به این ویروس خواهیم بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر، تصریح کرد: با توجه به تکمیل شدن ظرفیت بخش‌های بیمارستان اهر، بخش اکو نیز امروز تخلیه و به بخش کرونا اختصاص یافت که با احتساب بخش‌های اختصاص یافته قبلی، بخش‌های کرونا در اهر به چهار مورد رسید.

وی افزود: اخیراً موارد مثبت در افراد سالمند افزایش یافته که بر این اساس به این افراد و همچنین افراد دارای ضعف ایمنی توصیه می‌شود به هیچ وجه از منزل خارج نشوند چون در معرض آلودگی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha