مردم از هرگونه تجمع در روز طبیعت خودداری کنند
کد خبر: 3888480
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵

مردم از هرگونه تجمع در روز طبیعت خودداری کنند

جانشین فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی با اعلام آمادگی کامل پلیس استان برای ماموریت روز ۱۳ فروردین، به شهروندان توصیه کرد: هشدار‌ها و توصیه‌های مسئولان بهداشتی را جدی بگیرند و با ماندن در خانه خود در قطع زنجیره انتقال کرونا سهیم شوند.

مردم از هرگونه تجمع در روز طبیعت خودداری کنندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، سردار علی محمدی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی امروز، 13 فروردین‌ماه، گفت: پلیس در تمام شرایط پیشتاز در برقراری امنیت روحی و روانی مردم و ارائه خدمات بی‌وقفه در مبارزه با بحران‌ها و ناهنجاری اجتماعی است و پلیس علاوه بر وظیفه ذاتی خود برای پیشگیری، مهار و کنترل بیماری کرونا همکاری‌های لازم را با مسئولان بهداشتی و درمانی داشته است.

وی تصریح کرد: با ورود این ویروس منحوس به کشور، ماموران کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و یگان امداد به طور شبانه‌روزی و بدون حتی کوچک‌ترین وقفه‌ای در برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کنند تا خللی در امنیت و احساس امنیت که پایه و اساس همه نیازهای جامعه است، وارد نشود.

سردار محمدی با بیان اینکه نیروی انتظامی در برخورد با سودجویان، فرصت‌طلبان و محتکران اقلام بهداشتی هیچ گونه اغماضی نخواهد کرد، گفت: پلیس معتقد است که امنیت و سلامت خواسته همه افراد جامعه است و پلیس با همکاری و مشارکت مردم و سایر نهادهای جامعه در این مسیر تلاش کرده و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه با توجه به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و اهمیت خودمراقبتی از طریق کاهش تردد شهروندان در معابر عمومی، از خانواده‌ها و هم استانی‌ها خواست در روز طبیعت از هر گونه تجمع و حضور در پارک‌های جنگلی خودداری کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: اجرای این طرح مستلزم مشارکت و همکاری همه آحاد جامعه و نیازمند یک حرکت و کار جهادی بزرگ است که ما باید با همدلی و همکاری همه مردم است و مهم‌ترین مسئولیت برای پیشگیری و غلبه بر ویروس کرونا در خانه ماندن است.

سردار محمدی با اعلام آمادگی کامل پلیس استان برای ماموریت روز 13 فروردین، به شهروندان توصیه کرد هشدارها و توصیه‌های مسئولان بهداشتی را جدی بگیرند و با ماندن در خانه خود در قطع زنجیره انتقال کرونا سهیم شوند.

انتهای پیام
captcha