مشارکت ۷ هزار بسیجی در بزرگترین رزمایش درمانی تبریز
کد خبر: 3888572
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲

مشارکت ۷ هزار بسیجی در بزرگترین رزمایش درمانی تبریز

۷ هزار بسیجی با تجهیزات ضد عفونی کننده در بزرگترین رزمایش بیولوژیک تبریز حضور مستمر دارند.

مشارکت 7 هزار بسیجی در بزرگترین رزمایش درمانی تبریزسرهنگ عبدالله شادی، فرمانده سپاه ویژه کلانشهر تبریز در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: 7 هزار بسیجی پا به کار با موتورهای ضد عفونی‌ کننده و پمپ‌های انفرادی در 470 گروه سه‌نفره و همچنین 5 هزار غربالگر در بزرگترین رزمایش بیولوژیک تبریز حضور مستمر دارند.

وی با اشاره به تولیدات انجام یافته در این رزمایش نیز بیان کرد: 36 کارگاه از اماکن سپاه و 200 خانه کارگاهی با تولید روزانه 10 هزار ماسک بهداشتی و بیمارستانی و همچنین لباس گان، ملحفه بیمارستانی و روتختی در این بخش فعالیت دارند.

شادی گفت: بیش از 45 هزار بسته بهداشتی و معیشتی میان مردم، به ویژه قشر کم‌برخوردار قرار گرفته و هم‌اکنون نیز در حال بسته‌بندی اقلام دیگری برای تحویل به این عزیزان هستیم.

فرمانده سپاه کلانشهر تبریز، کار تبلیغی را از مهم‌ترین ماموریت‌های این نهاد برای در خانه ماندن مردم و قطع زنجیره انتقال عنوان و اظهار کرد: بلندگوهای مساجد برای تشویق و ترغیب مردم به ماندن در منازل، مورد استفاده قرار گرفته و شانزده بلندگوی سیار نیز در معابر، اماکن و محلات به مردم هشدارهای لازم را داده است.

وی یادآور شد: از تمام ظرفیت‌های ارتباطی ازجمله تلفن برای ترغیب و ثبت آمار خانوار و سامانه‌های پیامکی برای ارسال پیام‌های بهداشتی استفاده شده، همچنین چاپ و توزیع دعای هفتم صحیفه سجادیه و بروشورهای بهداشتی و اطلاع‌رسانی در راستای افزایش آگاهی‌های عمومی انجام شد.

انتهای پیام
captcha